Conversation Between Chris and etape90

2 Visitor Messages

1. Heisann
    Joda har lært 303 å kjenne ganske bra. de problemene som stort sett er: rust i karosseri, bremser og at de har blitt kjørt med ødelagte mansjetter på foraksel så det er kommet dritt inn i portalene. Ellers er bilen veldig driftsikker. holder fint 90-100 km på vei og har offroadkapasitet i mengder. Regner med du har sett noen bilder fra beachtour 2011 i løkken der min hadde et lite hopp hehe. Bilen er kåret til verdens 3. beste orginale terrengbil kun slått av unimog og pinzgauer. Men de er begge mye mer saktegående og mye mer rallemikk. Om du skal ha en bra bil så prøv å få tak i en med alusink karosseri da slipper man mye av problemene med rust. Og gjene en sivil utgave da disse er 12V istedenfor 24 (lettere å ordne "nødreperasjoner") og de har ofte montert orginal winch på kraftutak Endel av disse er og byttet til alu karosserier. Noe mer du lurer på så bare spør :-)
  2. Hei, har fått litt sansen for volvo c303`ene jeg og etter hva jeg kan se så har du litt erfaring med den type biler.
    Jeg kunne tenke meg en slik bil til bruk som turbil/ekspedisjonsbil, er dette noe denne kan være egnet til?
    Det som er viktigst for meg er driftsikkerhet og at den skal tåle litt offroad kjøring (noe jeg har sett at de er utmerket til.)
    Hva kan du si om bilene på godt å vondt?

Mvh Espen
Showing Visitor Messages 1 to 2 of 2