Results 1 to 4 of 4

Thread: Nytt batteri -tips

Promodified

Default Nytt batteri -tips

Tiden er inne for å bytte ut batteriet på ATV'n til fatter'n - Tror den heter Challenger, og er en 200ccm morsom sak.

Ihvertfall batteri - er det noe jeg minimum må ha av spenning?
    ...der er veldig begrenset plass i batterikassen, men hvis jeg klarer å trykke nedi et som gir litt mer enn det som er der i dag så er jo det bare bra.
    ...det som sitter der i dag er på 7,2Ah, men jeg håper å kunne få ned et på 10Ah.
    Dette er kun et startbatteri - hva er vanlig til slikt?

Promodified

Se i Biltema katalogen. De har mye batteri til MC/ATV i forskjellige dimensjoner. Tror til og med de har gele batterier nå.
    Skjalg Stenberg
    M:91788611

www.skuggevik.net/biltrial.htm

Norgesmester 2012 - Standard

Promodified

Quote Originally Posted by Skjalg View Post
    Se i Biltema katalogen. De har mye batteri til MC/ATV i forskjellige dimensjoner. Tror til og med de har gele batterier nå.
    Ja har tittet der, og 10Ah ser ut til å være det beste jeg kan håpe å få i batterikassen.
    ...Men er dugende, eller burde det aller helst vært noe som ga litt mer?

Standard

Quote Originally Posted by supersvein View Post
    Ja har tittet der, og 10Ah ser ut til å være det beste jeg kan håpe å få i batterikassen.
    ...Men er dugende, eller burde det aller helst vært noe som ga litt mer?
    Måtte kjøpe meg nytt batteri til Yamaha 750`n min i går da en eller annen j&%€% hadde brutt opp låsen på salen min og tatt med seg batteriet mitt. Kjøpte først et med for lite amp som gjorde at den ikke dro rundt starteren engang. Så jeg måtte opp i 14 amp batteri som er det største batteriet jeg får ned i min batterikasse for å få start på sykkelen. Batteriet jeg kjøpte på biltema virker som bare det og kostet i overkant av 500,-. Om du er usikker på hvor mye amp atv`n din skal ha så sjekk med verksted, forhandler eller nettside for din type atv.

:)

"I`m not mean. Your just a sissy!."

Bookmarks