Jeg begynner med gårdagen...
Gikk over driverk og smurte opp, rettet på en mellomaksel som var satt på feil og satte fast litt bolter som hadde løsnet.
![]() |
![]() |
|
![]() |
|
Jeg begynner med gårdagen...
Gikk over driverk og smurte opp, rettet på en mellomaksel som var satt på feil og satte fast litt bolter som hadde løsnet.
Kan det knuses? Klart det kan....
[SIGPIC][/SIGPIC]
Idag har jeg beundret min Geländewagen. I stort sett det jeg gjør egentligSikkert siden Geländewagen er verdens beste bil
![]()
Har brukt de siste 2 dagene på å vurdere hvor jeg skal starte med og vaske bilen. Like mye gjørme på utsiden som innsiden..
Got mud?
Beste plassen for den avgjørelsen er i det dypeste gjørmehullet på Vekve![]()
Har forresten gjort litt i dag også...
montert fremre mellomaksel og eksosen etter gårdagens jobb. Og byttet speedometervaier.
Nesten uvant å ha et speedometer som virker. Har kjørt med GPS i et år nå![]()
[SIGPIC][/SIGPIC]
Overført penger for 3 sett AT-breddere til G. I slutten av neste uke bør Gelenda ha fått nytt utseende![]()
[SIGPIC][/SIGPIC]
Igår måtte jeg enda en gang forklare for samboeren hvor fantastisk Maxim er.......
Burde bli advokat snart etter all argumentering for G-wagens fortreffelige egenskaper![]()
Igår argumenterte jeg for Maxims fortreffelighet, igen. Samboeren prøver litt forsiktig å hinte frampå om "vanlig" bil. Stille bil. Komfortabel bil. NYERE bil. Det beste er at hun vil ha mere motor så en gang i fremtiden skall jeg ha meg medisin mot kraftmangelen som råder i gammel-G![]()
Kjørte forbi en Mondeo(ikke kjørte forbi som forbikjøring, men kjørte forbi som den sto parkert) og når hun sa:
-En sån kan jeg tenke meg! Var det rett før jeg omkom i førersetet![]()
Kjøpte nye klarglasslykter i går..... Må vel se om jeg får montert dem i dag....
[SIGPIC][/SIGPIC]
Idag har jeg skrudd av 35" dekkene og montert orginaldekk.
Dette grunnes ubrukelige kammerater som kjører sine egene dekk til helvete, så mine må på utlån![]()
Got mud?
Hmmmm jeg kan vell skrive her jeg å nå
Har vaska, impregnert og polert skinseter og dasjbord.....ellers fylt diesel og kjørt
Rossi...det finnes stjernegrisa me 4x4, diesel som går godt, er billi i forbruk, og er veldig stille inni...kjærringa mi har
...litt lengre enn en hare hopper...
ML er bil for voksne M-ainnfolk, eller mer nøyaktig, fruene deresVi som ikke er fullt så utviklede enda kaller oss G-utter med stolthet og har daglige diskusjoner med kjærestene om hvofor Geländewagen er verdens beste bil. Igår f eks fikk samboeren min kjøre en Chrysler Neon som hun nå har bestemt seg for er drømmebilen
Kommer til å ta flere dager for meg å forklare hvorfor Maxim må få bli i familien bare for det
Neste gang skall hun få prøve en Seriebil tenkte jeg sån at G-wogna virker som en skikkelig komfortabel, rask og moderne bil![]()
EEh BYTT KJERRING!!
Dersom det står Crysler på nokka, ikkje kjøp!
Bare d å bytte lyspærer er et H..
2l med aut er morsom å kjøre, når den går.
Mere skruing dær enn på en Ford
![]()
Harald Thoresen
Vitara,OME, 2"BL
Godkjent
92664672
Har fått byggd sammen biltemalyktene med mine gamle orginallykter.... Nå ligger de til tørk. Kansje blir det klarglass på gelenda i løpet av kvelden.
[SIGPIC][/SIGPIC]
Har fått rydda litt i bilen... Nå er det straks på tide å kjøre de 35 milene hjem.
[SIGPIC][/SIGPIC]
Fikk satt på nye utbyggere og den ene klarglasslykta i går. Og montert godhjula i dag. Ble ikke så verst![]()
[SIGPIC][/SIGPIC]
Montert ny dieselpumpe og testkjørt litt i dag. 250hk hjelper faktisk på selv i 2,5 tonn tysk stål![]()
[SIGPIC][/SIGPIC]
Vil og ha mer power
Jeg har handlet Irok til min bil så da blir det vel kapping og styr etterhvert tenker jeg![]()
![]() |
![]() |
![]() |
Bookmarks