Er en velkommen uten skilter??
![]() |
![]() |
|
![]() |
|
Er en velkommen uten skilter??
Tommy Olsen
tlf: 94141987
tommy @ pirate4x4.no
terreng touring kan også kjøres med biltrialbiler såvidt jeg vet!!
Tommy Olsen
tommy @ pirate4x4.no
Det betyr at jeg eventuelt kan ta en tur med spideren??
Tommy Olsen
tommy @ pirate4x4.no
God helg alle sammen
Kriss
Min Youtube
like så![]()
god helg ja.
helgen går med til en tur til oslo for og ta kjøreleder kurs.
så etter helgen har vi (jeg og Roy) kjørelederkurs og mangler bare 1-2 kjøringer som "lærlinger" før vi kan arrangere kjøringer med egne kjøreledere. så dette går fremover og vi gleder oss til masse kjøring fremover.
Nestleder NMK Kristiansand Offroad
Man bygger biler, de kjøpes ikke.
Husk at vi kjører Norgescup og Sørlandscup 1-2 Mai.... fullt mulig å bli med der som assisterende løpsledere...
Tommy Olsen
tommy @ pirate4x4.no
godt mulig vi kan stille opp når dere arrangerer tommy, det er bae og skrike ut dersom dere trenger folk.
men det var ikke lenger påkrevd med "læretid" så kortet får vi tilsendt i posten med en gang.
Regner med du stiller i TT på søndag finnarne?
---Insanity is contagious---
Har ikke begynt å forhandle med familien enda. Guttungen mente han måtte prioritere skole. Snodig fyr. Hadde vært enklere om han skulle øvelseskjøre.
Da var vi hjemme etter en kjempefin helg i sokndal.
sørlandscup #1 på søndag og #2 på mandag.
Truls John Thomassen kjørte med co-driver Christoffer Gundersen til seier i begge runder i Terrentouring og Brynjar Eriksen med undertegnede kjørte inn til 2.plass i første runde og 3.plass i andre runde.
er det noen som skal bortover til røedsåsen neste helg.. 14 til 17 juli..
danmarkstur i januar folkens.. noen som blir med ned til team bertelsen fredag den 18/1... info møte om div arrangemanger.. highland.. dresden-breslau.. med mer..
hmm.. ingen som er innpå her å leser noe lenger..
Jo da
Gauda..
NMK Kristiansand offroad
2013 Ford Ranger
1989 Toyota Hilux
Sj modified prosjekt
Joda :-)
Patrol Y60, styremedlem i NMK Kristiansand Offroad
hmm. ble ett problem der.. i å med att det går mot en storkontroll.. så er det en dobbeltime.. dermed ikke lett å bytte.. ringte ned på røngtensenteret.. og fikk ny time i begynnelsen av mars.. jeg beholdt den timen i januar og satte meg opp på venteliste i tilfelle det var noen som må utsette en dobbeltime.. men regner med att det er vanskelig..![]()
men danmarkstur da gutter.. skal vi ta en tur i januar.. hadde vært morro å diskurtere litt regelverk og måter å gjennomføre ett løp eller tre..
Er på jobb da ellers skulle jeg gjerne vært med
Gauda..
NMK Kristiansand offroad
2013 Ford Ranger
1989 Toyota Hilux
Sj modified prosjekt
den er grei den du.. du får gyldig fravær for det...![]()
![]() |
![]() |
![]() |
Bookmarks