Jeg prøver mitt beste
![]() |
![]() |
|
![]() |
|
Jeg prøver mitt beste
Kriss
Min Youtube
dette er NBF sitt svar ang kjøring på prøveskilt.
Prøvekjennemerker:
Hei
Jeg har hatt ferie og selv om jeg leste mailen din visste jeg ikke svaret så jeg måtte undersøke det. Derfor litt sent svar.
Nei, man kan nok ikke kjøre på prøveskilt i Terreng Touring. For prøveskilt er det definert i forskriften hva disse kan brukes til. All annen kjøring er forbudt med disse. Jeg tviler på at dere får definert denne typen kjøring etter forskriften.
Nestleder NMK Kristiansand Offroad
Man bygger biler, de kjøpes ikke.
Hvem i kr.sand kan seipe 33" dekker?
Kriss
Min Youtube
Kan vel bare løse vognlisens på bilen?
http://bilsport.no/sider/lisenser/lisenser-offroad/
"Teknisk reglement for Offroad Challenge
Krav til registrerte kjøretøy:
Tillatte kjøretøyer:
Serieprodusert, firehjulsdreven person-, vare- eller lastebil. Med lastebil menes kjøretøy med lasteplan eller påbygg tilsvarende aktuell modell fra opprinnelig produsent. Åpent chassis eller kun svingskive som påbygg vil ikke bli godkjent av konkurransemessige hensyn.
Kjøretøyet skal være registrert, forsikret og ha gyldige oblater.
Arrangøren står fritt til å dele inn i klasser etter kriterier som; dekkstørrelse, heving, akselavstand, motor, vinsj eller andre relevante forhold."
dette reglementet gjelder vel for Terreng Touring og etter hva jeg har fått beskjed om
om ikke , må man bygge en bil som tilfredstiller alle krav i biltrial , og løse vognlisens.
Stemmer det geir, kommer noen med en bil med gyldig vognlisens så er det helt klart de skal få kjøre med denne, vi prøver ikke være vanskelige, prøver bare og holde oss innefor reglementet.
Måtte tenne meg en røyk når jeg fikk opp denne fra tuben.
Dedikert til Frode som liker å kalde seg det sangen heter.
WARNING: THIS SONG MAY CAUSE SMOKERS TO LIGHT UP.
Og syntest alle skal høre denne siden det snart er helg. bare 4 dager igjen.
Kriss
Min Youtube
Senga
Min kone og jeg så på "Vil du bli millionær" mens vi lå i senga. Jeg snudde meg mot henne og spurte: "Vil du ha sex?"
"Nei", svarte hun. "Er det ditt endelige svar?..." Hun gadd ikke en gang å se på meg og sa bare "Ja". Så jeg sa: "Da vil jeg gjerne ringe en venn".
Og det var da kranglinga startet.
Restauranten
Jeg tok med kona mi på en restaurant. Av en eller annen årsak tok kelneren bestillingen min først. "Jeg vil gjerne ha en T-beinstek medium stekt". Han
svarte: "Er du ikke redd for kugalskap?"
"Nei, hun kan bestille selv".
Årsdagen
Kona mi ga meg et hint om hva hun ønsket seg på sin kommende årsdag for bryllupet. Hun sa: "Jeg vil gjerne ha noe skinnende som går fra 0 til 100 på
3 sekunder".
Jeg kjøpte henne en baderomsvekt.
Speilet
En kvinne sto naken foran soveromsspeilet og så på seg selv. Hun var ikke fornøyd med det hun så og sa til mannen sin: "Jeg føler meg helt forferdelig. Jeg ser ut som jeg er gammel, feit og stygg. Jeg trenger virkelig at du gir meg et ko...mpliment".
Ektemannen svarte: "Synet ditt er pinadø nærmest perfekt".
Sofaen
Kona mi satt seg ved siden av meg på sofaen mens jeg satt og trykket på fjernkontrollen. Hun sa: "Hva er på TV-en?"
Jeg svarte: "Støv".
![]()
Kriss
Min Youtube
steike du er litt av en du krissemann![]()
takk :)
Kriss
Min Youtube
Blir det noe kjøring på speedway banen i morgen eller?
Vi har kjøpt en 413 med kalesje, så da blir det både Sj og en Lj, veldig grei pris og lite rust.
Det blir en oppussing av begge bilenehilsen junior og senior.
naa har senior faatt seg bi han oxo ja.
tok ikke lang tid, og bli bitt av bassilen igjen.
se der ja senior , tok ikke lange tia nei
Ka va det kommoden sa til skape? Slutt å skap deg, eg blir så skuffa.
Kriss
Min Youtube
stille her for tiden.
kan vi ikke faa ut noen bilder av dere medlemers biler f.eks bilder er jo alltid bra.
helt enig svein , legger du ut di bildan av den nye bilen min ?
oh yes , sånn fjernstyrt ørken bil
Ja nå har jeg sotte i Egypt i 30+ grader i en uke å drukket øl. Tenkte bare jeg måtte si ifra om at det er en fin ting.![]()
Kriss
Min Youtube
![]() |
![]() |
![]() |
Bookmarks