Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 52

Thread: OBS: OPPDATERT-DORK synser om VM#3

ELVISIMITATOR/SKUESPILLER Offroadguru Solli's Avatar

Quote Originally Posted by jan terje View Post
    En lille mail fra Danmark:

Godei i æftes drenge aou pije.
    Lit oftopik kænsje, mæn er di omtælede såftais læverede so i Dænmærk me fløebæller ou kæx?

Vi tæles væ æfter hånden,
    Pælle.
    Inther Deytzlanht aber sthrompfballen aber nich enere glykhe sor kallen Aber daz est zinter ghløsher.....
    Nain-nain Ich aberen ztrompfhen zor kalzeren.
    Sent from my WC Backfire using Tapettalk

jan terje
    Gjest

Har foresten fått en EDB mail fra Palle der han synser litt om VM3:

Godei i æftes drænge ou pije.
    Jæ, nau ær dæ stræks klær four VM3 aou jai ær igge dæ minste i tvivl om æt i vi gøre dæ stærk i firsærne. Dæ ær lije sau.
    Om i sko læve li skov bælæde vi i oplæve kon dæ ær i so ko kæmpe om saiæren, om lije offisiælen ko spærke i gæng.
    Nao sao ær sægt, vi i lijesao oplæve æt i kæn stærkt kore, om gæssen smæller i aou i i skoven ko køre-dæ ær lije sao. I mao bære igge bli bange!
    Mæn, aou jai ondersræjer mæn, i kæn ovsao oplæve æt Vaiær knæller til i bvjærjet mæ sin Gææp- dau ær i kort... Jæ dæ ær sau.

Lokkæ ti fræ os i Hylke 4x4 Gæsser Klob.
    Vi tæles væ.
    Vænli hilsæn Pælle.
    Har fått oversatt mailen fra Palle på denne siden:
    http://www.fil-info-france.com/7trad_fra.htm

Godei i æftes drænge ou pije.
    Jae, nau lønn Dae strekke Klær fire VM3 aou JAI lønn igge Dae minste tvil i eeo vi Dae sterk i firsærne. Dae lønn lije sau.
    Om sko Laev li skog bælæde vi oplæve kon Dae lønn i så gigantiske kua på saiæren om lije offisiælen ko spærke av pendlere.
    Nao sao lønn sægt vi lijesao oplæve eeo i Kaen strong Kore om geese smæller i aou ii skogen kua kjøring Dae lønn lije sao. Jeg slitasje igge Mao bli redd!
    Maen, aou JAI ondersræjer TLD for Kaen ovsao oplæve eeo Vaiær kneeling i bvjærjet Mae sin Gææp-Dau lønn kort ... Jae Dae lønn sau.

Lokkæ tirsdag fræ oss Hylke 4x4 Geese Klob.
    Vi teller væ.
    Vænli hilsæn poler.

jan terje
    Gjest

Palles synsing blir enda mere ubegripelig når man oversetter fra dansk til vietnamesisk:

Godei trong æftes drænge hoặc pije.
    Jae, nau maple Dae căng Klær bốn VM3 aou jai maple igge Dae minste nghi ngờ trong AET chúng tôi Dae mạnh trong firsærne. Dae maple lije sau.
    Thông tin về các giày laev li rừng bælæde chúng tôi oplæve Kon Dae cây phong khổng lồ như vậy trong bò trên saiæren dù lije offisiælen ko spærke của commuters.
    Nao sao maple sægt chúng tôi lijesao oplæve AET trong Kaen köre mạnh, cho dù các geese smæller trong aou ii rừng bò lái xe Dae maple lije sao. Tôi mặc igge mao bli sợ!
    Maen, aou jai ondersræjer TLD của Kaen ovsao oplæve AET Vaiær kneeling trong bvjærjet Mae của nó Gææp-dau maple ở Việt Nam ... Jae Dae maple sau.

Lokkæ Thứ ba fræ hệ với chúng tôi Hylke 4x4 Geese Klob.
    Chúng tôi cập væ.
    Vænli hilsæn Poles.

jan terje
    Gjest

Dansk-russisk:

Godei Чонг æftes drænge hoặc pije.
    Дже, НАУ клен Дэ CANG Klær Бон VM3 aou JAI клен igge Дэ minste НПО nghi Чонг AET Мань Чон Дэ той Чонг firsærne. Дэ клен lije SAU.
    Тхонг олова ве CAC giày laev ли ступенька bælæde Чон Дэ той oplæve Кон-Кей Phong Хонг вот vay Чонг Nhu бо вокзалом saiæren дю lije offisiælen KO spærke của общественного транспорта.
    Nao Сан клен sægt Чон той lijesao oplæve AET Чонг Kaen Kore Мань, чо дю CAC гусей smæller Чонг aou II ступень бо Лай Xe Дэ клен lije Сан. Toi Mac igge Мао bli так!
    Maen, aou JAI ondersræjer TLD của Kaen ovsao oplæve AET Vaiær коленях Чонг bvjærjet Мэй của не Gææp-DAU клен O Вьетнам ... Чэ Дэ клен SAU.

Lokkæ Thu BA fræ Он või Чон той Hylke 4x4 Gees Klob.
    Чун той VAE цоколя.
    Vænli hilsæn поляков.

Prototype

Det er viktig å synse på et innternasjonalt plan
    ==< Support Your Local NEW D.O.R.K. >==
    --------------South West----------------

Prototype

du verden , har har jeg virkelig gått glipp av masse den siste tiden !

jan terje
    Gjest

Ja synsingen vil ingen ende ta ser det ut til. Det siste nå er at Robert har laget en spørreundersøkelse om VM3 trykket på Postens papir som han lørdag vil dele ut på Forus og tilgrensende boligstrøk slik at vi får ta pulsen på menigmanns meninger i saken.

Prototype

så , nesten en uke seinere ...

nå regner jeg med at endel av synsingen om VM#3 har endret seg med tanke på Eurotrial, situasjonen i Kongo ,samt at kulturminister Trond Giske fikk liten støtte hos Britiske myndigheter?

jan terje
    Gjest

Quote Originally Posted by Geir View Post
    så , nesten en uke seinere ...

nå regner jeg med at endel av synsingen om VM#3 har endret seg med tanke på Eurotrial, situasjonen i Kongo ,samt at kulturminister Trond Giske fikk liten støtte hos Britiske myndigheter?
    Robert ringte meg i dag og kunne fortelle at han hadde sett en 45 i Stavanger som han syntes var tøff.
    Hva de Britiske myndigheter synes er noe annet. Jeg synes ihvertfall at norske turister med ulovlige våpen og falsk id som turer rundt i ett farlig land får ta konsekvensene av det selv uten at jeg skal tvinges til å synes synd på dem.

Prototype

Robert ringte meg i dag og kunne fortelle at han hadde sett en 45 i Stavanger som han syntes var tøff.
    Hva de Britiske myndigheter synes er noe annet. Jeg synes ihvertfall at norske turister med ulovlige våpen og falsk id som turer rundt i ett farlig land får ta konsekvensene av det selv uten at jeg skal tvinges til å synes synd på dem.
    jeg sitter her og vurderer hvordan vi skal få hanket inn dommerene i Kongo saken til VM#3
    - dette beror først på utfallet i saken der nede, blir dommen rettferdig (nakkeskudd) tar jeg kontakt med dommeren/juryen , mulig han kan ta med dommere til seksjonene og.

jan terje
    Gjest

Det går nå en direktesendt debatt mellom Jens & Jensen på tv2 nyhetskanalen.
    Så langt har ingen av dem kommet inn på VM3, i stedet snakker de seg bort i fra dette viktige temaet og pludrer om internasjonal økonomi.

Prototype

Typisk politikere , de klarer ALDRI å holde seg på saken , svarer på andre ting eller svarer med spørsmål til andre.

på en annen side.....
    -med det estimerte soft-is salget lenger bak i denne synsingen , er det jo på sin plass å ta med internasjonal økonomi i bildet.
    -her snakkes det jo om store forandringer på børsen med tanke på selskapet "Såftais asa" & "Cleanmybehind corp."

jan terje
    Gjest

Gjennom noen av mine politiske kontakter er jeg tildelt opplysninger som vil ryste valgkampen!
    KRF synes at VM3 kan bli ett uro moment som kan forstyrre nyhetsbildet slik at ikke Israelernes iherdige terrorisering av palestinere får nok oppmerksomhet.
    Jeg synes det er å dra synsingen vel langt.

Prototype

her har det kommet meg for øre at FRP vik følle VM3 nøye å se om di kan bruke denne form for transport til å bringe sitt budskap ut i utkant Norge

Prototype

oppdatering: OBS VIKTIG INFO

nå har det blitt fremlagt nyheter som kan ha innvirkning på syningen mot VM#3

1.http://www.nettavisen.no/sport/fotba...cle2696540.ece

2.http://www.vg.no/nyheter/innenriks/n...p?artid=578151

hva ringvirkningene av disse nyhetene vil gjøre med oppkjøringen til VM#3 tør jeg nesten ikke tenke på
    - men tror uansett det vil bli delt ut pokaler.

jan terje
    Gjest

Jøsses Det kan synes som om at det nå er for sent å bli oppkjøpt av Sveio. Dette kan en nok leve med, ikke minst siden Åslaug har viet ett kapittel om VM3 i sin svært etterlengtede roman.

Prototype

SISTE SISTE SISTE

her tror jeg "kjeppen i kista" ble slått grundig.

http://www.side2.no/kjendis/article2713328.ece

mon tro om dette vil ha noen påvirkning på resultatet i VM sammenlagt
    - eller lukter dette atter engang nye regelendringer?

jan terje
    Gjest

Quote Originally Posted by geir View Post
    siste siste siste

her tror jeg "kjeppen i kista" ble slått grundig.

http://www.side2.no/kjendis/article2713328.ece

mon tro om dette vil ha noen påvirkning på resultatet i vm sammenlagt
    - eller lukter dette atter engang nye regelendringer?
    hva sier et komiteen til dette????????????

VETERAN vaktmester's Avatar

Default Evaluering av synsingen.

Resultat:

Synsing på denne måten er en frustrasjonshemmende faktor blandt synserene
    På en del punkter er det blitt i stor utstrekning oversynset av saklige synsere
    Generellt blir synsing ett aspekt i forhold til realitetsvurderingen som synes bra
    Det meste av synsingen har rot i virkeligheten eller roter med virkeligheten

Hilsen Lasse
    Evalør
    Lasse Vaktmester
    MEDLEM I AMCAR

Prototype

synsing er qwertyuiopåasdfghjkløæzxcvbnmityedwfoqworfu borqfugrfbqixxfi quhriffigirfg riufrfairfgoiqurgfgbqbcquyrfcb rgiouqorofoarfggargfaoury9oqaurfouoqofoqrfgougbcqorbgobcqgerofcgqbo wgrfobuqcior yorygfuqgrfoqger9fgqb3gr4oq3rgfogqfuergfouagewofou auigrf b urygfougfoewgrofgy oqruygfoqurygforgqouyrgf qoueyrgorguyfgrgofqourfygoqw rowuerygfogo9qouqgqoouyrghgfgh kan det også sis

Promodified

Jeg kan være enig i mye av dette, men denne setnigen; yorygfuqgrfoqger9fgqb3gr4oq3rgfogqfuergfouagewofou auigrf b urygfougfoewgrofgy oqruygfoqurygforgqouyrgf qoueyrgorguyfgrgofqourfygoqw rowuerygfogo9qouqgqoouyrghgfgh kan det også sis , den syns jeg dunne spart deg for. Da synser du om noe du ikke har grunnlag for å synse noe om , syns jeg.
    Men nå er det jo opp til hver enkelt å syns hva de vil om hva de vil , men når synsingen blir dradd så til bristepunktet , syns jeg det blir å tøye synsingen litt vel langt, men det er jo hva jeg syns. Jeg vet ikke hva dere andre syns. Hva syns dere?

VETERAN vaktmester's Avatar

Jeg syns synsere syns så de ser syner.

Hilsen Lasse
    USYNLIG
    Lasse Vaktmester
    MEDLEM I AMCAR

Modified

Jeg syns kanskje jeg skulle la meg synes på et VM en gang, hva syns dere jeg skulle synse?
    Severin.

Promodified

Quote Originally Posted by Severin View Post
    Jeg syns kanskje jeg skulle la meg synes på et VM en gang, hva syns dere jeg skulle synse?
    Jeg syns du skal ta en titt her: http://www.dorkher.com/

Hobbybonde Vier's Avatar

Quote Originally Posted by Severin View Post
    VM er et såkalt "høystatusløp" så ja, jeg synes at du bør synse deg frem til et slikt løp.
    Øystein Vierdal
    KNA Haugaland Offroaders

Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast

Bookmarks