Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 54

Thread: Kompressor...

Avdanka biltrialfører Tommy's Avatar

Quote Originally Posted by tectyl View Post
    Kan anbefale å handle Ingersoll rand luftverktøy på Ebay, handlet en del hos CBMtools der.. Kanonbra greier og EKTE vare. helt annen pris enn i norge.:P
    Da er det bestilt... skal bli gøy å teste den.. og ja Biltemas muttertrekkere skal nå kastes... he he
    Tommy Olsen
    tlf: 94141987
    tommy @ pirate4x4.no

hva har du bestilt da ? :P

er lett å bruke penger med Buy it now knappen. her er litt av det jeg fikk i første pakka.. sexy saker, men må handle luftnippler på biltema, det er de for kjipe til å sende med :P

ble denne i førsteomgang
    http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eB...category=43988

Har hatt lyst på en skikkelig muttertrekker lenge, og anbefalingen din, samt den ekstremt hyggelige prisen gjorde utslaget...
    Last edited by Tommy; 03-09-2010 at 19:08.
    Tommy Olsen
    tommy @ pirate4x4.no

Obeskrivbar Lasse suzicán's Avatar

Quote Originally Posted by Tommy View Post
    ble denne i førsteomgang
    http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eB...category=43988

Har hatt lyst på en skikkelig muttertrekker lenge, og anbefalingen din, samt den ekstremt hyggelige prisen gjorde utslaget...
    Hehe Tommy.
    Den kommer du att gilla. Har en sådan själv. Gryyymt stark.
    Men glöm inte att köpa ett "smörjkit" till den. Den ska alltid vara välsmord, annars kan den gå sönder i hammaren...
    // Lasse
    Ordförande i Trialförarföreningen - Sverige. Teknisk chef - Eurotrial.

All 4 wheels must participate, lock up your axles.

Samme som jeg kjøpte, men vær forsiktig med bolter som du vil løsne og ikke knekke, den river de rett av hvis de ikke vil løsne

Riktig som han sier, få satt opp en vannutskiller og tåkesmøring på kompressoren, En som er selger for Wurth sa at det var best å spraye alt luftverktøy fullt av bremserens og kjøre de full pine littegrann for så å fylle de med smøreolje og kjøre de. da skulle de vare mye lenger da de er satt inn med sånn oppbevaringsfett fra fabrikk som er best å få ut, har ikke fått gjort det med mine, men spiller sikkert ingen rolle. handler ny når og hvis den ryker en gang. viktigste er vel som biler at de får olje i ny og ne.
    Last edited by tectyl; 03-09-2010 at 19:58.

Og trenger du elektro verktøy så er toolstop.co.uk ustoppelig på pris, til sammenligning så kjøpte jeg en 18v makitadrill og makita 18v 440nm muttertrekker fra dem for samme prisen som de skal ha for muttertrekkeren her, og da fikk jeg ett batteri og en drill mer for samme prisen, så sparte faktisk 1000lapper og ikke bare 100 lapper.

Det fine med nordsjøen er at man nesten rekker over hele internett i løpet av en 14dagers tur så man vet hvor man skal handle :P

http://www.youtube.com/watch?v=d9oXu...eature=related

Bare å legge deg i trening tommy :P

he he he nå blir det virkelig full fart av og på med IROKENE
    Tommy Olsen
    tommy @ pirate4x4.no

Old spider offroad team

Da er det bestilt... skal bli gøy å teste den.. og ja Biltemas muttertrekkere skal nå kastes... he he
    wurth. tommy. wurth.

nå ble det som sagt denne Martin... billigere enn Wurth sin...
    Tommy Olsen
    tommy @ pirate4x4.no

Original KJELLIS's Avatar

Samme som jeg kjøpte, men vær forsiktig med bolter som du vil løsne og ikke knekke, den river de rett av hvis de ikke vil løsne

Riktig som han sier, få satt opp en vannutskiller og tåkesmøring på kompressoren, En som er selger for Wurth sa at det var best å spraye alt luftverktøy fullt av bremserens og kjøre de full pine littegrann for så å fylle de med smøreolje og kjøre de. da skulle de vare mye lenger da de er satt inn med sånn oppbevaringsfett fra fabrikk som er best å få ut, har ikke fått gjort det med mine, men spiller sikkert ingen rolle. handler ny når og hvis den ryker en gang. viktigste er vel som biler at de får olje i ny og ne.
    Kan det være så lurt å kjøre den ren med bremserens da? ps han skal selge flere han vett,,

Old spider offroad team

å ja... stemmer det.. er mere opptatt av kvalitet jeg heheheh

Obeskrivbar Lasse suzicán's Avatar

Quote Originally Posted by martinj View Post
    å ja... stemmer det.. er mere opptatt av kvalitet jeg heheheh
    Och därför köper man IR-maskiner istället för Würth...
    Würth är varken bättre eller sämre, bara mycket dyrare...
    // Lasse
    Ordförande i Trialförarföreningen - Sverige. Teknisk chef - Eurotrial.

All 4 wheels must participate, lock up your axles.

Og selgeren FOR wurth som var innom larsen bil sa Wurth muttertrekkerne er så gode for de er nærmest en kopi av innmaten til INGERSOLL RAND. :P
    eneste wurth har som jeg i farten kan tenke meg de er aller best på så er det faktisk luftsager av stikksag typen for den har dobbeltvirkende trykkluft "motor" mens de andre bruker luft ene veien og fjør andre veien. tror de er blant de få som har dette. sager litt fortere, men til 5000 kroner så glem det :P

Usikker på om IR saga er sånn, har ikke sjekket.

Voksne folk bruker SNAPON og IR :P

Neida wurth har mye bra, men muttertrekkere og sånn koster mer enn hva du får. men bilverksted kan jo ikke akkurat forholde seg til ebay til å sørge for verktøybeholdningen, men det er jo ett + for oss dødlige at vi kan få super kvalitet til billig pris.

Håndverktøyet til wurth derimot har jeg handlet litt av og skal handle mer for det er knallbra i tillegg til grei pris.
    Last edited by tectyl; 03-09-2010 at 21:22.

Quote Originally Posted by KJELLIS View Post
    Kan det være så lurt å kjøre den ren med bremserens da? ps han skal selge flere han vett,,
    Det var det jeg sa til han. du selger sikkert sinnsykt mange muttertrekkere, men han mente det seriøst. men men.. tror de ryker når de skal ryke uansett.

Old spider offroad team

hådverktøyet til wurth er på samme kvalitetsnivå med biltema sitt. kjempebra. har knekt en del store stjerneskrutrekkere. men får jo alltid byttet de

Måtte bestille meg en slik IR trekker selv når jeg fikk opp linken her... Ebay er skumle greier

Under 1900,- inkludert frakt er ikke gærent det... + moms da seff...
    01' Dodge Ram2500 Truckmaster med 4" Magnaflow og aFe stage 2. Edge Juice w/Attitude og Fass HPFP 150gph. Kore Recon hevesett.

Ja er skummelt med ebay, Jeg gikk på en smell i går og kjøpte snap on kompresjonstester og snap on Bore scope, hva jeg skal med den siste er uvisst men kjekt å ha, så hvis noen vil filme ventilene, stempla eller sylinderveggene via plugghullet så si ifra :P

Ja er skummelt med ebay, Jeg gikk på en smell i går og kjøpte snap on kompresjonstester og snap on Bore scope, hva jeg skal med den siste er uvisst men kjekt å ha, så hvis noen vil filme ventilene, stempla eller sylinderveggene via plugghullet så si ifra :P
    Bra du kjøpte deg Scope... he he så kan jeg låne.... prisen??
    Tommy Olsen
    tommy @ pirate4x4.no

kom på litt under ett par lapper. lite brukt. koster 3500 - 4000 ny. Har testet den hos tom larsen, samme som han har. fantastisk bra bilde.

Bare få bestilt meg ett mig apparat når e kommer heim og vært på onninen å handla sikrings skap og sikringer så går det snart ann å bruke garasjen. minker fort på feriepengene da så må vel roe handlen litt etter det eller ta meg en overtids tur. :P

Tror det blir et Lorch apparat. mange som skryter av de blant industri sveisere i uk.

blir nok denne.

http://www.mig-welding.co.uk/shop/lorch-m210.htm

og neste feriepenge runde får bli denne.

http://lorch.biz/index.php?id=439&L=1

den siste kommer på litt over 30 lapper med fotpedal og vannkjøling.
    kjekt å ha....

Tommy Olsen
    tommy @ pirate4x4.no

Noen som har erfaring med kompressorene til Moe & Co?

Lurte på den her:
    http://www.finn.no/finn/torget/tilsa...nkode=13223460

Linket til finn da det var enklere enn hjemmesiden deres, men det er denne med 1 fas og 90 liters tank jeg lurte på...

Er jo ikke avskrekkende pris i forhold til hva du får?...
    01' Dodge Ram2500 Truckmaster med 4" Magnaflow og aFe stage 2. Edge Juice w/Attitude og Fass HPFP 150gph. Kore Recon hevesett.

Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast

Bookmarks