For å svare litt usaklig, så tror jeg det er flere av den norske befolkning som vil endre reglene for bil og motorsykkel, enn det er som ønsker et jævla operahus i Oslo..
![]() |
![]() |
|
![]() |
|
For å svare litt usaklig, så tror jeg det er flere av den norske befolkning som vil endre reglene for bil og motorsykkel, enn det er som ønsker et jævla operahus i Oslo..
Hvor er veien sa du? Der? Da kjører vi her ;)
Usaklig?![]()
RC______ọ_ọ_
/__/│__ \____\,____
│ _ │- ´│ _ [o][][][o]
‾(o)_)‾‾‾(o)_)--o-)_)
Hun sier i hvert fall at vi er en gruppe mennesker som ikke har noe betydning for henne og resten av de rød/grønne apene som sitter der inne.
håper jeg ei gang kommer over en rød/grønn tulling som står fast langs veien..
selvfølgelig skal jeg hjelpe, med den veien di selv ønsker,
lengre ned i grøfta![]()
88mod suburban
R&W SYL81
Dette understreker bare at vi trenger å organisere oss bedre. Vi som startet denne balubaen jobber for tiden i kulissene med å gjøre nettopp dette, men vi er fortsatt i startfasen, så vi må ordne en del administrativt før vi går ut med det vi gjør :)
Det vi derimot er avhengig av, er deres støtte!
Fatt mot, vi slipper ikke ballen når vi først er igang :)
Hvor er veien sa du? Der? Da kjører vi her ;)
Godt å høre det jobbes videre, stå på
wut?
Tror det er viktig at underskrifter fra alle Offroad klubber å gatebil klubber samt MC klubber sendes inn samlet sammen med et nytt argument for å få regelverket endret.
Det ville kansje være et bevis på at det er ganske mange av oss fortvilte sjeler![]()
Er jo helt greit at ting må testes,men da må man jo ha en mulighet for å få gjort det,uten å reise halve Europa![]()
Hei
Bare en digresjon
Fra ca 2 år siden har jeg henvendt meg til biltilsynet ved IKEA eller billingstad for hjelp.
Det er raskere og få hjelp der enn i Oslo. Sparer inn kjøretiden minst dobbelt.
De utfører de samme jobbene. Og er hyggeligere, har fått prøveskilt på den samme hengeren i minst 2 år. hver gang det samme.
Mads
Løfter denne igjen. Kanskje en ide og sende dette på nytt nå? Ny regjering nå, og litt mer løssleppet virker det som.
https://www.frp.no/aktuelt/2015/avby...erer-bilholdet
Det er vel en start?
92 Explorer på 35" STT's
![]() |
![]() |
![]() |
Bookmarks