Har hørt flere steder at det ikke finnes tuvpapirer på hevesett til Blazer, jeg har papirer på 6" heving, noen som trenger ??![]()
![]() |
![]() |
|
![]() |
|
Har hørt flere steder at det ikke finnes tuvpapirer på hevesett til Blazer, jeg har papirer på 6" heving, noen som trenger ??![]()
They ain't scratches, they're beauty marks!
Jeg har,men takk likevel.Jeg fikk de av en her inne på forumet,TLE? Unskyld hvis jeg tar feil.De papirene står på Tysk,og det forstår sikkert ikke de BT folka her i Stavanger,finnes dine på Norsk??
Nei mine er også på tysk![]()
kunne gjerne tatt en kopi, mulig å sende dem på mail? peder83@hotmail.com
88mod suburban
R&W SYL81
Har tatt 4 kopier, send adressen på pm så skal jeg poste det i løpet av uka
Her var det flere som ville ha ja, får prøve og scanne de inn og legge de ut her i steden tror jeg
Hei Tom K hadde de vert muligt og fått en kopi av di papirene dine ?
Slenger meg på her, hadde vært kjekt å fått sikra seg en kopi ja. :)
ja takk![]()
Lyst på jeg og, men tråden er over 2 år gammel, så spørs om han ser det...
Ser ikke ut som at han bruker forumet mer, så det spørs nok på om han har kvitta seg med både bil og papirer da...
Hvis det er noen andre som leser dette og har slike papirer de kan dele en kopi av så ta gjerne kontakt på pm. :)
Hei Tom :) har du forsatt papirene ? kunne ha tenkt med en kopi ! :)
Jeg bumper denne, for jeg er fremdeles lysten på slike papirer. :)
Sent fra min GT-I9105P via Tapatalk
Jeg har TUV papirer på 6" Trailmaster hevesett, Tyske papirer og Norske (Bilsakkyndige-registrering med utbredelse). Disse er ifølge TUV papirene testet i nordsløyfen på Nurburgring 1991. Skrik ut adresse i innboksen min så sender jeg kopi til den som trenger.
![]() |
![]() |
![]() |
Bookmarks