Results 1 to 6 of 6

Thread: finmark( båtsfjors)- østlandet

Modified

Default finmark( båtsfjors)- østlandet

Har en unimog brannbil som skulle vært transportert fra båtsfjord og så nærme oslo som mulig. Ring meg på 45294594 eller mail chrulve@gmail.com
    Support kccd.no
    Chris

Super Moparerator HardKåre's Avatar

Er den kjørbar? Hurtigruta går fra Båtsfjord og helt ned til en togstasjon fex... :)
    RC______ọ_ọ_
    /__/│__ \____\,____
    │ _ │- ´│ _ [o][][][o]
    ‾(o)_)‾‾‾(o)_)--o-)_)

Modified

Default jada

Bilen er kjørbar og har sjekket med hurtigruta men de var usikker på høyde og så kom det ann på om det var flo eller fjære så han kunne ikke si noe sikkert evnt nå de kunne ta den med. Helst så skulle jeg visst om noen som skulle kjøre maskinhenger tom nedover og ville tjene litt ekstra sånn rundt jul :-D
    Support kccd.no
    Chris

Modified

Default ingen?

Som kjenner noen som kjører tom nedover? går på maskinhenger og semi og skal gå på vandelig åpen semi og. alt man kan få den sørover hjelper og penger kan betales cash
    Support kccd.no
    Chris

You wanker Mad Max's Avatar

Skal ta en liten sak for deg Chris, du skal som transportselskap ha jævli god økonomi for å kjøre tom ned i fra Øst Finnmark, eller hele nord Norge for den del.. Regn 10 - 12 tusen i diesel og sjåfør lønn på ca 5 tusen, hvem har råd til det??

Så får at du ikke skal sitte å vente i ett par år så anbefaler jeg deg å ta kontakt med ett par av di transportørene som kjører på Finnmark..

Om jeg skal gjette så havner du nok på rundt 10 tusen i frakt.

Modified

Default ja

regner ikke med at biler går tomme sånn sett men at de hvertfall har plass. og om du vet hvor jeg får det for 10 lapper så si gjerne ifra alle de norske jeg har ringt skal ha mye mer enn det så er veldig takknemelig for tips på hvor man kan få en bra pris på det
    Support kccd.no
    Chris

Bookmarks