som sagt er ikke noe edb mann. har funnet ut litt mere men det sto jo på utenlansk. skulle ha frem siste innlegg å så trykket jeg på det men da kom de private mld til pål opp. skjøner meg ikke på det her jeg. he he
![]() |
![]() |
|
![]() |
|
som sagt er ikke noe edb mann. har funnet ut litt mere men det sto jo på utenlansk. skulle ha frem siste innlegg å så trykket jeg på det men da kom de private mld til pål opp. skjøner meg ikke på det her jeg. he he
Jørgen Paulsen
No Limit Racing
Joy For Living
jeg skal forandre språket for deg Jørgen... vent litt...
Tommy Olsen
tlf: 94141987
tommy @ pirate4x4.no
gå ned i bunnen av forumet på venstre side finner du språk, sett det selv til hvilke språk du ønsker... fixer du??
Tommy Olsen
tommy @ pirate4x4.no
se her ja. skal vel finne utav det etterhvert. våkner sikkert noen her i huset etterhert som har greie på det. har dårlig tålmodighet for edb å liten tid men må jo ha med meg hva som står på pirate noen ganger i løpet av dagen. men er det meningen at jeg skal kunne se hva folk har skrevet til deg feks. intreserer neg mitt på leggen men er vel andre som har en mening om det tenker jeg. finner ikke disse smilefjesa heller. så da blir det he he
Jørgen Paulsen
No Limit Racing
Joy For Living
like under siste innlegg der står det en knapp med "Reply" står like under på venstre side, det er egentlig svarknappen, og der ligger smilefjes og alt på vanlig sted!!
Tommy Olsen
tommy @ pirate4x4.no
Kanskje få vekk at nye innlegg fra .com forumet kommer opp med nye innlegg? Gjør nemlig det på pad nå
vi kommer nok til å fjerne hele .com forumet
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Tommy Olsen
tommy @ pirate4x4.no
går det ikke an å erstatte .com forumet med en link da???
sånn at når du trykker på pirate4x4.com forumet kommer du rett til startsiden på .com? Den funksjonen finnes på PHPBB iallefall....
Ikke noe stor feil, men likevel..
Bjørn Michaelsen - bjorn@insaneracing.no
Insane Racing
YouTube: Armadi94
Website: InsaneRacing.no
Facebook: InsaneRacingTeam
Synes det stort sett er greit jeg :) Uvant, og litt fargevalg som jeg ikke er helt enig i. Men i det store og hele så har dere gjort en bra jobb!!![]()
Lars'ern
Norges største trosamfunn er folk som har kjøpt ett VAG produkt å tror de har fått en bra bil
(sitat Volvo-Lars på http://volvoforum.no)
Litt bugs her på mac ser det ut som. Ellers grei look, men synes looken på dagens innlegg har blitt mindre oversiktlig!
Stå på!
It's a Jeep thing you wouldn't understand...
Når jeg sitter med alptoppen på fanget, eller på stuebordet (mao ikke på kontoret), så liker jeg å navigere med tastaturet. har stillt inn Firefox slik at den begynner å søke etter det jeg tastere inn automatisk. Tidligere kunne jeg trykke på ">", og da kunne jeg lett hoppe til neste side. Nå må jeg finne frem musepekeren, klare å finnesom er et ikon nede i høyre hjørne, og treffe på det.
Men nå er jeg litt sær.
En liten ting :
Når man trykker "Nye innlegg" - som jeg gjør støtt og stadig - så blir "nye innlegg" funksjonen borte i "nye innlegg" lista
Da må man trykke "forum" og så "nye innlegg" på nytt. Tungvindt når jeg bare kjapt skal se om det har skjedd noe..
---Insanity is contagious---
Bjørn Michaelsen - bjorn@insaneracing.no
Insane Racing
YouTube: Armadi94
Website: InsaneRacing.no
Facebook: InsaneRacingTeam
dette er noe som skjedde når vi fjernet Whats new... skal fikse
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Tommy Olsen
tommy @ pirate4x4.no
kan du fikse slik at hurtiglenker også vises hele tiden?![]()
Er det ikke lengre mulig å bare søke f.ex i Jeep-forumet?? Får den bare til å søke i alle forum...
RC______ọ_ọ_
/__/│__ \____\,____
│ _ │- ´│ _ [o][][][o]
‾(o)_)‾‾‾(o)_)--o-)_)
Gå inn i forum du vil søke velg søk i dette forum i menyen til høyre
![]() |
![]() |
![]() |
Bookmarks