Jeg har en 1980 mod IH Scout2 traveler, det er den lange utgaven. med manuell kasse og klin original nissan rekke6er (diesel) folk flest trur jeg tuller når jeg sier at en amerikansk/kanadisk bil kom med japse diesel fra fabrikken, de aller fleste trur jeg snakker om lastebil/traktor når jeg sier jeg har en international harvester, scout2 traveler er det omtrent ingen som har hørt om eller vet hva er.. det er ikke mange i norge. å veldig få som ikke er modifisert til det ugjenkjennelige. i amerika derrimot så er det blitt en kult bil. men karroseriene på de bilene er omtrent allergiske mot vann åda spessielt saltvann. min scout2 trenger muligens helst et nytt karroseri eller masse sveising. samt at et trøste lager i kassa uuler som en ulv i brunst. det er forøvrig en feil med airconditionen så den virker heller ikke spessielt bra. jada. det er hardtopp som kan taes av. man får da en utrulig kul cabriolet. jeg vurderer å selge bilen da jeg ikke har kunskap eller værksted til å fikse den opp selv...