Results 1 to 3 of 3

Thread: Pajero trøbbel hjelp!?

Original

Default Pajero trøbbel hjelp!?

feil nr 1:
    har skifta clutch pga den slura. så nå vil den ikke løse ut helt, noen som har vært borti noe av det samma?

feil nr 2:
    bkf(bremsekraftforsterker) har kutta, kjent feil med vakumpumpa elns? har ikke sjekka noe enda da je ble demotivert.

feil nr 3, motor fusker og bruker olje, regner med det er topp/toppakning eller noe. noen som har noen supertriks på å finne ut om det er toppen eller bunndelen som bruker olje?

murphys law.... alt var fiint helt til søndag å da skjedde ting på løpende bånd...

Original

har lufta til den store gullmedaljen på clutchen kommer ikke luft der, har også spetta på utløserarmen og da kunne jeg trille bilen så regner med clutchen er riktig.

Original

alt her er i orden igjen med unntak av fuskinga når motor er kald og oljeforbruk, men det er lekk fra toppdekselpakning og den får litt olje viav topp eller toppakning så dette står på lista over ting som skal gjøre..

vis noen andre sliter med clutch så er det 2 forskjellige girkasser på gen 1 pajero, jeg har den nyeste typen. TROR jeg har fått feil clutch, uansett løsningen var bare og forlenge staget fra slavesylinder litt, kan evnt shimse ut festet til utløserarmen men da må kassa ut igjen :P

kjøpte ny dynamo da den forrige slutta vakumpumpa å suge:P

Bookmarks