Page 4 of 4 FirstFirst ... 234
Results 76 to 79 of 79

Thread: Prosjekt racingbuss

Standard

Default Prosjekt racingbuss

Her er et par stemningsbilder mens prosjektet er i dvale:) bare å vente på at snøen forsvinner og prosjektet kan fortsette :)

Standard

Da var prosjektet våknet litt igjen :) bussen er nok engang eu godkjent.. Fikk kun feil på at blinklys ikke virket denna gangen :) da jeg kjørte til verksted så jeg i venstre speilen at det var lite luft i ytre hjulet bak.. Så da ble det en tur på dekkmann.. De satte forhjulene bak for banen var visst løsnet på bakhjulene på venstre side.. Da fikk jeg satt på noen nyere bedre dekk foran.Etter de gjorde det ble bussen mye bedre å kjøre:) men nå rister den bak når jeg kjører i 80. Så må skifte disse to som ble satt bak. Det beste var at bussen nå er helt gjevn og fin under nedbremsing:).
    Ellers så har jeg fått limt inn frontruta på nytt for limet hadde løsnet fra frontruta.. Dette var sannelig ikke bare bare men resultet ble bra:) fikk også reparert 4 steinsprut:)
    Her er et bilde av en blid kompis som hjelper meg med front ruta:)

Standard

Standard

Har også gått kappet en masse bak i bussen for å klargjøre for "prosjekt bilcrossgarasje":) dette blir nok litt av en jobb. Men pågangsmot er det fortsatt noe igjen av:).

Page 4 of 4 FirstFirst ... 234

Bookmarks