Results 1 to 4 of 4

Thread: Kjøpe bil.. skeptisk til at bilen mangler strøm til 4x4 knapp..?

Default Kjøpe bil.. skeptisk til at bilen mangler strøm til 4x4 knapp..?

Hei!

Skal handle excursion, endelig funnet riktig bil. Problemet er at 4x4 knapp mangler strøm.. Bilen skal handles av forhandler som ikke er kjent med us Ford. De mener det er brudd i ledning etc, og at det er en liten sak. De er også villig til å dele utgifter om det er andre ting som forhindrer bilen å bruke 4x4.

Noen som er kjent med dette? Bør jeg være skeptisk? Jeg tenker de må tro det selv om de er villig til å dele utgifter.. eller ?? Ev er det en lur måte å sjekke dette på for selger? Jeg får ikke gått igjennom bilen, så jeg har pumpa forhandler om stand på mail for å ha alt dokumentert.. ( bor 100 mil unna) Alt ser bra ut.. bare ikke dette..

2000 modell, gått 300.000 km

Kloke svar mottas med stor takk!!

2 meter fanskap Jan's Avatar

Er det bare en bagatell så må de vel fixe det, kjøp ikke noe som ikke er i orden
    Gærhølet 4x4 Klubben for uavhengige
    NO BULLSHIT FOUNDATION
    ==< Support Your Local NEW D.O.R.K. >==

2 METER FANSKAP

Super Moderator Brynjar's Avatar

Kan du feilsøke og fikse feilen sjøl er det jo greit. Må du betale andre for jobben hadde jeg styrt unna - det kan fort bli dyrt.

Den unskyldninga med at forhandler ikke kjenner U.S. Ford er reint svada. Bil er bil og 12V er 12V. Dersom den eneste feilen er at det ikke er 12V inn til 4wd-bryteren er det jo bare å teste med en løs ledning utenom. det tar vel sikkert minst 2 minutter
    ---Insanity is contagious---

Old spider offroad team

Veldig fint prutningsgrunnlag. Dette kan koste 3000kr eller 30000kr!
    Kostet 6800kr bare å få programert opp ny nøkkel å omprogramere styringsrnheten til sentrallåsen på excursionen jeg hadde.

Så jeg hadde jaggu gitt et bud 30000 under salgspris!

Tags for this Thread

Bookmarks