Results 1 to 1 of 1

Thread: Beskjed fra offroadseksjonen vedr Bilsportkonferansen m.m, ny nestleder

Modified

Default Beskjed fra offroadseksjonen vedr Bilsportkonferansen m.m, ny nestleder

Bilsportkonferansen nærmer seg (4-6 oktober på Lillehammer) og alle henvendelser vedr innspill til regelverk for 2014 og annet som ønskes tatt opp på konferansen bes sendes til offroad@bilsport.no

Jeg er dessverre syk og kan derfor ikke hverken forberede eller lede bilsportkonferansen i år.

Alle henvendelser vedr offroadgrenene enten det er saker til bilsportkonferansen eller andre generelle ting bes derfor enten sendes inn til NBF eller ringe de på 23054500.

Hege Kihlgren (ansatt i NBF)er ny nestleder i offroadseksjonen, vi ønsker henne hjertelig velkommen!
    Hun er min stedfortreder inntil videre.

Instruktører som har lyst til å holde kurs under Bilsportkonferansen bes kontakte Hege snarest på offroad@bilsport.no eller pr tlf.
    Veldig flott hvis noen melder seg til dette slik at både nye funksjonærer kan utdannes og de trofaste får sin oppdatering

Ha en flott konferanse alle sammen og jeg håper flest mulig både utøvere og arrangører stiller opp!
    Følg med på bilsport.no for mer info og innbydelse som snart legges ut på forbundets sider.

mvh Janne
    Last edited by Janne Bronndal; 08-22-2013 at 12:45.
    Janne
    Mob:93006704

Bookmarks