Results 1 to 2 of 2

Thread: Challenge Regler Norge.

Cool Challenge Regler Norge.

Hei alle, jeg er fersk på forumet her, men har kjørt noen år nå. har lest gjennom reglemang til NBF for Challenge, og det virker noe rigid. Jeg har kjørt i Sverige, og det er morro. Jobbes det i nbf med reglemang? hva skal til for å få i gang en jobb rundt dette? Og leser her at det tidligere har vært en interesse rundt det å få like regler i Skandinavia, i Sverige har de nå en diskusjon rundt regler spesielt at det står at bilen skal være godkjent, men alle kjører med større hjul ( ref 4x4sweden.se)

I Sverige kjører de spesial prøver med digital kamera, og skal ta bilde av co driver som tar på bil og "merke" for spesial prøven. dette er en effektiv måte å få ned antallet funksjonærer på løpet.

Og ja jeg er klar for å engasjere meg for å få til noe

Hilsen Atle

Promodified

Offroadseksjonen i NBF vet jeg jobber mye med Challenge fortiden. Ta kontakt med Trond Ihle som sitter i Offroadseksjonen, han er stødig på det som har med Challenge å gjøre.

Som det ble sagt på årets Bilsportkonferanse; Mye kan defineres i tilleggsreglene for konkurransen.

Hva synes du er mest rigid i reglementet? gjennomføring, spesialprøver, sikkerhet, personlig sikkerhetsutstyr?

Flott at noen vil ta litt tak i dette! Challenge er noe som hadde vært veldig morro å arrangert, ser at det drar utrolig mye førere andre steder.
    Last edited by Mikael; 11-07-2013 at 08:46.
    Mikael Berberg - KNA Telemark
    Tlf: 40634552

Bookmarks