Results 1 to 9 of 9

Thread: Formula offroad ramme

Original

Default Formula offroad ramme

Hoi! Skal starte på et Formula Offroad prosjekt, men har vanskeligheter for og finne/bestemme meg for hvilken ramme jeg skal ta utgangspunkt i. Lurer på om noen har noe og anbefale som kanskje hevder seg mer enn andre rammer. Er helt grønn når det kommer til offroad så hadde satt stor pris på hjelp! Er nok ikke siste gangen jeg spør om hjelp

Avdanka biltrialfører Tommy's Avatar

Ta en prat med Kjell Magne Rimstad fra Halden, han har god greie på dette, og en bil du sikkert kan ta en kikk på!
    Tommy Olsen
    tlf: 94141987
    tommy @ pirate4x4.no

Promodified

Ta kontakt med Odd Skaar på 90670456, han har et tomt Formula chassis m/Jeep karosseri tilsalgs! Bor i Bamble i Telemark.
    Mikael Berberg - KNA Telemark
    Tlf: 40634552

Promodified

Ta kontakt med "Lillegutt". Han har begynt masseproduksjon av rammer og skal bygge tre stk i vinter. Lillegutt har tegnet rammene med datasimulator og har allerede bygd og prøvd en ramme i inneværende sesong. Den viste seg å være meget bra, både sterk og meget lett.
    Martin

Original

Farsan kjenner Kjellis, så det skal nok ornde seg! Takk for tipset. Målet mitt er og bygge så mye som mulig selv da jeg har lyst til og lære så mye som mulig om dette her! Men ellers takk for tipsene, settes stor pris på:)

Original

Så at Lillegutt brukeren her ikke er særlig aktiv lenger. Noen andre måter og få kontakt med han på enn her på forumet?:)

Super Moderator Brynjar's Avatar
    ---Insanity is contagious---

Promodified

Quote Originally Posted by Messerschmitt View Post
    Farsan kjenner Kjellis, så det skal nok ornde seg! Takk for tipset. Målet mitt er og bygge så mye som mulig selv da jeg har lyst til og lære så mye som mulig om dette her! Men ellers takk for tipsene, settes stor pris på:)
    Hvis du skal bygge selv, se på byggetråden til Kjellis. Antagelig den beste tråden og et vannvittig fint håndtverk! http://pirate4x4.no/forum/showthread...hlight=kjellis
    Martin

Original

Ja, det får'n si! Morro og se en som kan hva han driver med, utrolig inspirerende!

Bookmarks