Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 30 of 30

Thread: Tips til ombygging av 2010 Pajero 3.2

Jeg ser du er i gang med neste steg på jobben, husk at det er bedre å måle to ganger og kappe en gang i stedet for omvendt ;)

Var ikke spesielt imponert da jeg åpnet pakken for første gang jeg heller. I tillegg var det større hull i bredderne som må ha kommet fra dårlig arbeid, de så ihvertfall ikke ut som fraktskader.
    Du ser sikkert hvor jeg har hatt på glassfiber og forsøkt pusset ned med mine ufaglærte hender.

Jeg tror jeg leste en plass at tec7 eller lignende var best for den jobben, var ihvertfall det jeg hadde kjøpt inn.

Rått prosjekt, hvordan blir det med godkjenning av dekk og felg?

Original

Takk, godkjenning av dekk og felg har jeg gitt opp desverre så det blir kjøring uten papir på disse..

Heisann. Har du bilder fra kappingen? Jeg skal på med 35 på min 05 paj, men finner ikke et eneste bilde på nett på hvordan folk kapper. Skal alltids greie det selv uten oppskrift, men alltid bedre å ha noe se etter☺ Flott bil!

Original

Jeg venter på running boards fra Fjallasport før jeg går igang med kapping av bilen.
    Jeg har heller ingen mål å gå etter når jeg skal kappe annet enn bilder jeg har funnet på Fjallasport sin facebook side. Leter du der finner du sikkert bilde av en 2005 modell også.

PK

Page 2 of 2 FirstFirst 12

Bookmarks