Results 1 to 5 of 5

Thread: leter etter en tatra jeg så på nettet for noen år siden..

Default leter etter en tatra jeg så på nettet for noen år siden..

Noen som husker den? Stod til salgs på blocket.se

Stor jævel av en 8 hjulstrekker med noen gedigne hjul og så var den gul mener jeg å huske. Om jeg ikke tar feil så var det en slags kran-rigg på den? Bergningskjøretøy muligens?

Det var iallefall noen som la ut linken til blocket her på Pirate4x4, men jeg klarer ikke å finne den igjen. Har søkt både her og på google uten resultat. Tviler på at den blocket annonsen fungerer lenger uansett, men ville trodd at det fantes noe info av et eller annet slag på nett om et såpass spesielt kjøretøy?..
    01' Dodge Ram2500 Truckmaster med 4" Magnaflow og aFe stage 2. Edge Juice w/Attitude og Fass HPFP 150gph. Kore Recon hevesett.

skrukæll sven's Avatar

vet ikke hvilken bil du så etter.. me jeg regner med at det er en Tatra 813 Koloss du ser etter.

Det er en tsjekkisk 8x8 lastebil med gode terrengegenskaper, og en hengervekt på ca 100T. Det finnes et par tre stykk her i Norge, de som drev offroad.no hadde en, den er vel solgt til et bergningsselskap i Bærum.

ja, vet offroad.no gutta hadde en, men ikke hørt så mye om den.

Den jeg ser etter var oppusset og for salg på Blocket.se. Da var den iallefall gul og den hadde noen voldsomt brede dekk. Landbruksdekk av noe slag tror jeg. Den så veldig bøs ut. Ikke det at en vanlig Tatra ikke ser bøs ut, men denne var litt ekstra bøs ;)
    01' Dodge Ram2500 Truckmaster med 4" Magnaflow og aFe stage 2. Edge Juice w/Attitude og Fass HPFP 150gph. Kore Recon hevesett.

Standard

Jeg husker den bilen. Mener den hadde noen enorme Trelleborg dekk

Fant en videosnutt på nettet, kan det være denne?http://www.dragtimes.com/video-viewe...ogT2eU&feature
    Last edited by Chevypickup; 04-02-2014 at 23:06.
    :usa:Dodge Kvarting on the Rocks, Prosjekt:usa:
    Utkanten Offroaders NAF
    Tlf 92845316

Der ja! Det må være den der. Den hadde noen store "traktorhengerhjul" ja så det stemmer nok. Fantastisk dårlig videokvalitet, men =) Noe mer info om denne da? Noen som vet hvor den holder hus nå?

Bookmarks