Results 1 to 3 of 3

Thread: HJELP!!! Freelander med kortsluttning...

Default HJELP!!! Freelander med kortsluttning...

Starta med at lysene ikke skrudde seg av når jeg stoppa bilen. stod noen timer før jeg skulle ut for å finne feilen. Da var den dø... Kobla til en annen bil, så gnistrene føyk!! Ja, jeg er sikker på at pluss var på pluss osv. Kobla fra batteriet å ohma mellom batteriskoene, får da 0 ohm... Det rare er at ingen sikringer har løst ut... Starta så å plukke ut sikring etter sikring for å finne kilden til problemet (foruten om at hele helvettes drittbilen er ett stort problem!!!) Når jeg skrudde ut 60A sikringa som går til bl.a. hovedlys forsvant problemet. (Den nest lengst ut mot hjulbua) Satte så inn igjen å prøvde meg fram videre.. men klarer ikke å finne kortsluttningen... har noen andre her vært borti samme problemet? Bilen går som ei kule uten sikringa i, men litt kjedelig uten lys...

har du tid.. truls t's Avatar

hei, og velkommen til pirate…
    du skriver ikke hvor i norge du befinner deg.. jeg vet lite om frelander.. men jeg kjenner sikkert noen som kjenner de bedre enn meg.. mvh truls..

Kjørelysreleet kan henge. Kjent problem som ikke skyldes land rover siden dette er ettermontert i Norge.
    Se forøvrig lrforum

Bookmarks