Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 31 of 31

Thread: Søknadsfrister NM/NC 2015 nærmer seg!

Promodified

sånn som det ser ut nå så tror jeg det blir og ta et valg...enten kjøre NEZ eller i SKIEN!

Standard

Siste ord er ikke sagt i denne saken. NEZ og NBF jobber med å tilfredsstille flest mulig, men å gjøre alle fornøyd er ikke mulig.....

Det blir jobbet med ulike løsninger og alternativer. Dette blir avklart ut på nyåret da flere brikker faller på plass.

Jeg vil anbefale dere å ta juleferie og ikke spekulere i hva som kan bli utfallet av løp i 2015. Det positive er at det blir mange løp og mange muligheter til å konkurrere i 2015.

God Jul:-)
    Trond Ihle
    Leder av offroadseksjonen

Modified
    jeg bor i svarstad-3km fra bransrud grustak

Hei, jeg har vurdert å prøve litt formula neste år men jeg kommer til å satse meste på monster race og litt biltrial, det er nok ikke bare dytte dette problemet til nyåret, mange er sikkert i gang med å planlegge neste år angående sponsorer, jobb og feirer+++ Men, jeg synes det er helt utrolig at noen har klart å få til først NEZ, så Monster race i Ed, så NC i Skien tre helger på rad, og attpåtil en Island runde, og det skulle ikke forundre meg de klarer å legge en biltrial runde oppi alt dette. Jeg mener at det beste er at Island runden må flyttes til en annen helg og at Skien runden flyttes til helgen etter, alså andre helgen i september. Det er vel best at alle får kjørt mest mulig både for førerene, arrangører og publikum.
    ØYVIND HERLAND.
    TLF 92408893.

Standard

Default NEZ och USA

Som det ser ut just nu så ligger NEZ 22-23 Augusti 2015. Vi letar just nu trailertransporter för de Isländska bilarna från Halmstad den 21/8 då containers kommer in den 20/8.
    Sen så ser det ljust ut att skeppa direkt efter Skien från Fredriksstad 2015 09 09 till USA för de som vill det. Bubbi har fått den första prisindikeringarna på Containertransporter till och från USA. Sjötransporten har han lyckats bra med tycker jag med under 25000sek enkel resa per container vilket blir om vi får in 4 bilar per container (Vilket Islänningarna gjorde till Skien förra året) en kostnad på 12500sek per bil. Landtransporten i USA ser ut att hamna på ungefär samma kostnad just nu men Jason jobbar på att bättra på den kostnaden.

Den bästa boendeformen i USA är nog att hyra Husbil i Chicago eller Detroit och bila 4 timmar till Traverce City.

Mer information kommer.

God jul och god fortsättning på er alla.
    //Fredrik

Promodified

Kommer Islendingene til og kjøre nez og skien?? Hadde vært morro med 2store løp, har ikke skien 10års jubileum i 2015?

Promodified

Vi kommer til å feire et 10 års jubileum i Skien i 2015 ja
    Mikael Berberg - KNA Telemark
    Tlf: 40634552

Page 2 of 2 FirstFirst 12

Bookmarks