Results 1 to 5 of 5

Thread: Bryter på bakdør for lys i tak !!

Default Bryter på bakdør for lys i tak !!

Hei.
    Bil : PAJERO 2,5 GLX 1992 mod.

Eg har eit problem med at då eg bevegar,eller køyrer bilen i venstre sving så lyser taklampe i taket over varerom bak.
    Det eg lurde på var om nokon kunne sei meg kvar brytar for dette lyset på bakdør er plasert ????....då eg trur det er eit eller anna med brytaen som er gale.
    Det er eit tomt "hol" i døra i venstre hjørne nede..kan her ha vore noko som eventuelt er trykt inn i døra ???
    Last edited by rocksourch; 01-19-2015 at 23:03.

Super Moparerator HardKåre's Avatar

Mener å huske at dørbryterne jorder taklampa, så hvis du ikke finner selve bryteren er det sannsynlig at bryteren er klippet, og ledninga henger uisolert inni karosseriet. Når du svinger kommer ledninga borti karosseriet, og lampa tennes?

Sent from my iPhone using Tapatalk
    RC______ọ_ọ_
    /__/│__ \____\,____
    │ _ │- ´│ _ [o][][][o]
    ‾(o)_)‾‾‾(o)_)--o-)_)

Quote Originally Posted by HardKåre View Post
    Mener å huske at dørbryterne jorder taklampa, så hvis du ikke finner selve bryteren er det sannsynlig at bryteren er klippet, og ledninga henger uisolert inni karosseriet. Når du svinger kommer ledninga borti karosseriet, og lampa tennes?

Takk for tips
    Eg har no "flådd" bakdøra...finn ingen ledningar som ikkje er festa !!!!...men fekk no smurt litt overgangar på lås,og det trengtes

Eg får berre leite vidare.

Super Moparerator HardKåre's Avatar

Ja, bryteren skal sitte i karosseriet, ikke i døra. Regner med at du skal se etter et hull med ca 1cm diameter, der skal bryteren ha stått...

RC______ọ_ọ_
    /__/│__ \____\,____
    │ _ │- ´│ _ [o][][][o]
    ‾(o)_)‾‾‾(o)_)--o-)_)

Hei.
    Feilen låg i H framdør..........med god hjelp av J.E på Fortun Bensinst,fann han ut at dørlåsen måtte strammast.nokre kakk med hammaren og deretter fastskruing som f.. av bøylen i dørkarmen så var problemet løyst.
    Då var det ikkje bakdøra som var noko gale med....men ein av dei andre brytarane.den i bakluka fann eg ikkje..men pytt og ....no er alt OK

Bookmarks