Results 1 to 6 of 6

Thread: Heve Tahoe 00-06

Default Heve Tahoe 00-06

Hei.

Er på utkikk etter et hevesett til en Tahoe 2002 modell som bytter ut torsjonstavene med coilovere eller lignende. Ser for meg at dette vil gi vesentlig bedre kjørecomfort både på vei og utenfor.

http://www.fourwheeler.com/vehicle-r...er-suspension/

Dette settet hadde vært midt i blinken, men ser ut til at det har gått ut av produksjon for flere år siden. Noen som har noen erfaringer med lignende ombygging eller sett tilsvarende Rockkrawler sitt?

Promodified
    92 Explorer på 35" STT's

veldig kul !!! hvor mye fikk du utvide holdning foran?

Takk for tips Madbutcher. CST har ingenting til den modellen, men har sendt en mail til Real FabWorkz, så får vi se om det er noe håp.

Promodified

Fikk du noe svar av dem?

:)
    92 Explorer på 35" STT's

Jepp. Fikk svar:
    Yes we do have the kit for 99 to 06 tahoes. If your Tahoe is a 4x4 the kit we sell is 4600.00 or if it's a 2wd it is 3950.00. This kit consist of lower aarms with uniballs on all pivot points, *upper aarms with 7/8 heims , *fabricated chromoly spindles, chromoly steering links, all heims, *all uniballs , *brake lines and extended heat treated chromoly axles if 4x4. And yes we can ship to Norway.*

Nå har kursen riktignok gått litt ned, men snakker fortsatt fort 60 000 med moms, frakt og selve coiloverene. (Som ikke er med slik jeg forstår det) også er det selvfølgelig bare å glemme å få godkjent. Så har slått det litt fra meg egentlig

Bookmarks