Results 1 to 3 of 3

Thread: Jimny transferbytte til SJ /krypekasse

  1. #1
    Promodified
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    978

    Default Jimny transferbytte til SJ /krypekasse

    Etter å ha satt på 235 dekk på '05 Jimny har eg fått litt for høg giring. Vurderer derfor å bytte til SJ transferboks og bruke Rockwatt sitt fordelingskassefeste som skal høve bra.


    Jimny fordelingkasseutvekslinger:

    Høg Lav
    1.320 2.145 - Manual T-Box (Manual Gearbox)
    1.000 2.002 - Electric T-Box (Manual Gearbox)
    1.320 2.643 - Electric T-box (Auto Gearbox)

    som ein ser frå tabell har VVT med manuell giring og elektrisk sjalting på fordelingskassa høgare giring i fordelingskassa.

    Dersom eg monterer krypekasse vil eg få:

    høg lav
    1.58 4.16 -SJ krypekasse

    For å få Dette til å passe på ein '05 og nyare VVT Jimny må mellomaksel gir-fordelingkasse modifiserast med original VVT akselende splines i girkassa, og samurai mellomaksel mot fordelingskassa, og lengde justerast noko. Mykje enklare på '99 til '04 Jimny der ein berre treng ein spacer og mellomaksel frå SJ.
    Sjalting av SJ kassa er såklart ikkje elektrisk, så deksel i tunnel fjernast for girstang og sj delar blir montert. sjalteknappane kan fortsatt brukast til å legge inn drivakslar foran.
    lys i dash for 4wd kan koblast opp til bryter i SJkassa, og muligens koblast saman med sjalting av foraksel.

    Trur dette blir litt opp og fram...
    _________________________
    1x '05 Suzuki Jimny -DD
    1x '87 Suzuki SJ413 lwb -Prosjekt
    0,5x '88 Suzuki Samurai -tilhenger

    Arnfinn Mork
    mob: 90159159
    har slått av PM, bruk mail: arnfinn(a)suzuki4x4.no

  2. #2
    Avdanka biltrialfører Tommy's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Froland
    Posts
    9,867

    Default

    Er du kommet i land med dette, vi kjører med en SJ krypekasse i vår Jimny... men som du sier så er det mye enklere i en 99 Jimny
    Tommy Olsen
    tlf: 94141987
    tommy @ pirate4x4.no

  3. #3
    Promodified
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    978

    Default

    Nei, har ikkje funne ut noko meir igrunn.
    Er nok best å bygge om til 413/krypekasse både pga styrke og deletilgang.

    foreløpig vil eg berre slite på clutchen..

    Har forresten sett ein fix for slapp jimnyclutch eg skal legge ut her ved høve. det viser seg at plata på torpedoveggen som holder clutchwire gir litt etter og etterkvart kan svikte heilt.
    På min er det ganske mykje liv i denne når eg trykker inn clutchen, så eg kjem nok til å forsterke denne etterkvart. En kjenning med '04 jimny fikk "ny" clutch og girkasse etter å ha forsterka og stiva av dette.
    Last edited by Yakuza; 01-18-2016 at 13:17.
    _________________________
    1x '05 Suzuki Jimny -DD
    1x '87 Suzuki SJ413 lwb -Prosjekt
    0,5x '88 Suzuki Samurai -tilhenger

    Arnfinn Mork
    mob: 90159159
    har slått av PM, bruk mail: arnfinn(a)suzuki4x4.no

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •