View Poll Results: Er det interesse for at forumet skal bestå?

Voters
18. You may not vote on this poll
  • Ja

18 100.00%
  • Nei

0 0%
Results 1 to 4 of 4

Thread: Skal forumet bestå...hvem er interessert?

Promodified

Exclamation Skal forumet bestå...hvem er interessert?

Hvem er egentlig interessert i at forumet skal bestå?

Som alle vet kreves det en god del å drive et slikt nettsted som dette, og Tommy har ikke tid lenger desverre.
    Han har lagt ned mange, mange timer for at vi "slabbedasker" skal få sitte trygt hjemme og skryte, lyve og prate om hobbyen vår helt gratis.
    Stor honnør til Tommy med flere for dette

En/noen må overta driften, og i den forbindelse ville det vært greit for eventuelle interessenter å vite hvor mange som er interessert i at dette skal drives videre.

Har laget en stemmegiving, så får folket avgjøre hvordan det skal bli fremover.
    Last edited by Rocker; 01-19-2017 at 17:31.
    JEEP-FAEN ....NÅ OGSÅ MED BIL :smokin:

Promodified

Håper forumet får bli da det er mye mer og bla imellom og lære her enn på facebook som alt har blitt flyttet til men har desverre er ikke datakunskapene mine så gode at det er stort jeg kan gjøre med det :)
    Jens Erik Klausen
    Tlf: 40013703
    Klausen Racing

Mr. J4 landcruiser DK krüger's Avatar

Quote Originally Posted by klausen View Post
    det er mye mer og bla imellom og lære her enn på facebook som alt har blitt flyttet til men har desverre er ikke datakunskapene mine så gode at det er stort jeg kan gjøre med det :)

Nej samme her, havde netop diskuteret dette emne i går eftermiddags, jeg har stor respekt for de der har lysten og evner til at holde noget sådant kørende, og forstår så udmærket at Tommy ønsker at slippe tøjlerne efter så lang tid. håber der dukker op en ny interessant der vil kunne løfte opgaven, det var/er et godt forum både til at dele sin hobby med, og især også som en form for dagbog til en selv om hvad man fik gjort tidligere i projekterne sine

Promodified

Synd med bare 16 stk som har svart på undersøkelsen her.Da er jeg ute av interessefeltet ihvertfall....altfor mye arbeid for kun noen få.Er jo omtrent ikke nye innlegg her engang :-(Triste greier......
    JEEP-FAEN ....NÅ OGSÅ MED BIL :smokin:

Bookmarks