Results 1 to 3 of 3

Thread: Oppfordring til klubbene

Standard

Lightbulb Oppfordring til klubbene

Titta tilfeldigvis på NBF sin kalender på bilsport.no og la merke til at det faktisk var et klubbmesterskap i terreng touring og biltrial i dag. Det sto ikke hvilken klubb det gjaldt eller hvor det var hen, og klubben som arrangerer kan ha informert sine medlemmer internt via noe annet media enn pirate4x4.no for alt jeg vet. Hvis det er slik at andre enn klubbmedlemmer kunne vært med på dette løpet, er det jo litt synd at det ikke blir lagt ut noe info her på pirate4x4.no.

Tenkte jeg skulle skrive noen punkter jeg syntes klubbene skal prøve å bli flinkere til for å bedre oddsen for at folk kommer på løp.

* Meld ifra om løp til Norsk Bilsportforbund så tidlig så mulig slik at løp blir oppført på den offisielle kalenderen til bilsport.no. Dette er kalenderen jeg (og sikkert flere) bruker som grunnlag når jeg planlegger sesongen på nyåret.

* Legg ut innbydelse i god tid før løp.

* Bruke gjerne Facebook for å informere om løp, men ikke bruk kun Facebook til å informere. Forum er lurt å bruke til å spre det glade budskap. (pirate4x4.no, offroad.no, bilforumet.no, nlck.no etc.)

* Lag plakater med info om løp, som folk kan printe ut å henge på den lokale butikken, jobben etc. Trenger jo ikke være veldig fancy greier, bare det står hva, hvor og når det skjer. Gode gammeldagse plakater funker selv i dagens digitale samfunn. :)

* Det er helt greit om noen klubber vil bruke Facebook som klubbens hjemmeside på nettet, men da er det fint om gruppa er tilgjengelig for alle. Selv de som ikke er medlem av Facebook.
    Hilsen Kirneh aka C-H Enger
    biltrial.no

Helt enig var mye enklere å følge med da alt ble lagt ut på pirate, når det kun legges ut på facebook er det bare tilfeldig om en får med seg noe
    Gauda..
    NMK Kristiansand offroad
    2013 Ford Ranger
    1989 Toyota Hilux
    Sj modified prosjekt

sleggefører Hovatn's Avatar

Quote Originally Posted by gundersen View Post
    Helt enig var mye enklere å følge med da alt ble lagt ut på pirate, når det kun legges ut på facebook er det bare tilfeldig om en får med seg noe
    Det er vel egentlig slik at en innbydelse som er lagt ut på facebook ikke er godt nok, da ikke alle er på facebook, håper at folk vil få tilbake litt av gleden med å komme med nye tråder og innlegg her på Pirate, også med innbydelser til løp, treninger og samlinger

Bookmarks