Results 1 to 3 of 3

Thread: Premieutdeling for Norgescupen i biltrial. Nytt for 2018

Super Moderator Brynjar's Avatar

Default Premieutdeling for Norgescupen i biltrial. Nytt for 2018

De fleste har vel fått med seg at det ikke blir noe Gjerstadsladd i år...
    Veldig synd at vi mister årsavslutningen vår og synd at det har vært dårlig kommunikasjon på dette fra arrangør men vi håper et alternativ vil komme på plass etterhvert.
    Det som da skjer i år er at premieutdelingen for Norgescupen i biltrial vil skje hos NBF på Gardermoen første helga i Desember, sammen med alle de andre bilsportgrenene. Det kommer nok mer info om dette fortløpende håper vi.

I biltrial har vi hatt tradisjon for at NC-arrangørene har spleisa på pokaler til 1, 2 og 3-plassvinnerne sammenlagt. Disse har blitt delt ut på Sladden i tillegg til medaljene som NBF stiller med.
    Vi har nå fått aksept for å få dele ut disse pokalene hos NBF istedet, forutsatt at de som har tatt sammenlagt plassering ønsker det og at de ønsker å stille på premieutdelingen i desember.

Vi arrangører må evt. bestille pokaler og arrangere dette med NBF men vi vil gjerne vite om det er vilje blant førerne til å faktisk stille på banketten hos NBF.
    -
    Legg inn en kommentar, la oss vite hva dere tenker.
    ---Insanity is contagious---

Standard Kirneh's Avatar

Jeg tenker at det er ryddig å ha det på utdelinga til NBF. Kanskje flere legger merke til at det er en bilsport som heter biltrial også.

Så lenge jeg slipper å være eneste biltrial deltager på utdelinga så skal jeg komme.
    Hilsen Kirneh aka C-H Enger
    biltrial.no

Standard Kirneh's Avatar

Da har jeg booket middag og hotell til Bilsport Konferansen 2018 for mottak av premie. Hyggelig om flere av dere dukker opp. :)

Det er også utdeling av premie for KNA Mesterskapet 2018 på samme sted før NBF drar igang.
    Hilsen Kirneh aka C-H Enger
    biltrial.no

Bookmarks