Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 31 of 31

Thread: Teknisk

  1. #26
    Standard
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Trondheim
    Posts
    176

    Default

    Quote Originally Posted by Rossi View Post
    http://www.desert-service.com/shop/p...e8b9a70e003f6b

    Enjoy
    Gi gjerne tilbakemelding om resultatet hvis du handler
    Takk for linken. Virka som det var mye spennende der. Skal gi deg tilbakemelding etter å ha kjøpt settet selvføløgelig
    full flex å bedlocks e det som trengs for å kom frem!
    ARB hjælpe på det å..Vidar Sørum
    92890422

  2. #27
    Prototype
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Surnadal
    Posts
    2,240

    Default

    Ble 300D/TD'n i Gelendewagon levert med stålbunnpanne?
    Jim Erlend Holten
    +47 40044799
    Surnadal

  3. #28
    Modified
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Tromsø
    Posts
    658

    Default

    Quote Originally Posted by Holten View Post
    Ble 300D/TD'n i Gelendewagon levert med stålbunnpanne?
    Har kun vært bortig alu
    Got mud?

  4. #29
    Standard
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Alta
    Posts
    64

    Default fjær skifte, bak

    skulle hatt en How too, om skifte av bak fjæran.

  5. #30
    The G Rossi's Avatar
    Join Date
    May 2007
    Location
    Tromsø
    Posts
    938

    Default

    Quote Originally Posted by RozzY View Post
    skulle hatt en How too, om skifte av bak fjæran.
    Bytte fjærer bak er rimelig greit. Mener det er fullt mulig å slippe ned akselen og plukke ut fjærene uten å demontere så veldig mye, men det er lenge siden jeg gjorde det, så jeg kan ikke beskrive det i detalje dessverre. Løft opp bilen høyt bak og sett skikkelig kraftige bukker eller liknende under rammen, så tipper jeg du ser ganske raskt hva som må gjøres

  6. #31
    Original
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Asker
    Posts
    2

    Default

    For å bytte fjær trenger man bare å la bakakselen henge, og bruke noen fjærklemmer. Det er en grei kosejobb. Foran skal det mer til. Der har jeg aldri fått til å skifte fjær med fjærklemmer alene, så der må man nok løsne noen stag, eventuelt bruke jekk tror jeg var et triks :)
    Mvh Martin Ellingsen

Page 2 of 2 FirstFirst 12

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •