Ja ove er det ikke bare å få de bilene ferdig da![]()
![]() |
![]() |
|
![]() |
|
Ja ove er det ikke bare å få de bilene ferdig da![]()
Ronny Aslaksen Tlf: 99309065
Team Aslaksen 4x4 Offroad
sånn e-post greie: ronny4x4 ikke mellomrom @ gmail . com
trur det blir dårlig med at bilen blir kjørbar,,,blir kvalm bare og se på den orker ikke alt dette med regler og dritt så blir bare tilskuer som vandlig jeg vet du
RULLE:grinpimp:
står kanskje opp fra di døde snartkribbler litt i høyre bent igjen til og kjøre tid vil vise om den står opp fra di døde
Det hadde vært gøy Øyvind. Sett fart få bilen på beina
Tomas
Tlf 97701416
den har stått opp fra di døde, men skal kanskje en tur til sviden en tur slutten av mnd med han som har bygget den hehe
ja da var bilen vært på et treff første gang på to år og bilen fungket bra den men helt til det rapet i bakaksel ved belasting og blitt sjekket opp og det var 8 tenner vekk på kronhjulet gett men ellersfungket den greit,,,men bremmeser lå på men tittet på det når en komm hjemm og det var slutt på alt av klosser men det værste er at alle pomper må byttes og det koster kr har fonne en som kan levere dem til 1400kr per stykk men gødt det er lenge til våren sån er det og være ansatt på nav heheh
hm for se på det hehe
helt rikktig det ove dem er helt standar,,men har bare tatt en kort drivaksel bak og kronhjulet nå da siden bilen ble bygget så skal vell ikke klage på det da
takker for tilbudet svein men det er 413 aksler jeg har,,,,jeg hadde noen deler liggenes så bakaksel er i orden igjen den men skulle gjærne hatt tak i bremsepomper 4 stk som er bra til en billig penge er det noen som har det liggenes da
jeg har skiver rundt hele ,,,det høres bra ut det svengi et pip når du har røddet i bua di da så blir vi sikkert enig
Vuders solgt:d
Hva er str på di dekka ?? er det 35" ??? likte den bilen der :))
14-35-15
Solgt
HÆ
Ronny Aslaksen Tlf: 99309065
Team Aslaksen 4x4 Offroad
sånn e-post greie: ronny4x4 ikke mellomrom @ gmail . com
Sånn nå var bilen overlevert til ny eier og jeg ønsker han lykke til med bilen og håber han legger ut noen bilder av første turen til helgen i modalen lykke til åge
lenge siden det har blitt skrevet noe her MEN DET JEG LURER PÅ NÅ ER DET NOEN SOM VET HVOR DENNE ER HEN ELLER OM DEN LEVER ENDA
![]() |
![]() |
![]() |
Bookmarks