PDA

View Full Version : Imponerende kjøring Sven Arne

Tommy
01-12-2008, 14:06
yPITN5jG1PE

Tore Hansen
01-12-2008, 14:29
- ja,den var tøff..crossboned
- var med å lage denne seksjonen til nordisk,synes selv akkurat denne banen ble veldig bra, fordi det var nytt terreng,passelig skrått og passelig trange løyper,og publikumsvennelig...
- noen andre som har synspunkter på denne,ev. noen synspunkter på andre løp og andre baner i 2007 som har utmerket seg??

Tommy
01-12-2008, 14:48
For Proto ble den VELDIG enkel...

Tore Hansen
01-12-2008, 19:03
- har du noen andre baner,Tommy,som du husker var bra?

Tommy
01-12-2008, 19:31
Etter min mening var den beste banen den vi vanlige kun fikk kjørt en gang...

Jeg synes egentlig de andre banene var for lette...
Jeg liker ikke baner der det er om å gjøre å holde flat såle forbi en pil og kun tilfeldigheter avgjør om man velter, toucher eller knekker ned en pil, eller kjører prikkfritt...

Årets beste baner etter min mening kjørte vi i Finland, 2. og 3. runde..
steintøffe baner hvor nesten hver eneste bane skillte bilene..

Vier
01-12-2008, 19:33
Seksjon 4, 5 og 6 for Light-Truck på Nordisk var veldig bra. Lange og utfordrende. Bare spør Sheriffen ;)

Ellers vil jeg si at seksjonene for Light-Truck var generelt veldig bra i 2007. To tomler opp for alle dere som lagde de. Jeg tror at dette hjalp til å inspirere flere til å starte i den tunge klassen. Håper at interessen holder seg :o

Sven Arne
01-13-2008, 11:44
Takker, Tommy :)
Filmsnutten er fra andre runden. Det var en stubbe der som endel standardbiler hektet seg på.
Synes vi hadde fine seksjoner.
Som disse bildene viser, gjorde jeg det samme på første runden. Fikkstoppet litt før slik at jeg slapp rygget.