PDA

View Full Version : Går det på fram??

Vier
03-03-2007, 17:48
Hvordan går det med prosjektene deres? Blir dere ferdige til sesongstart?

Selv har jeg endelig fått OX-lockeren i framakslingen sammen med 4.88 utveksling og nye stikkakslinger. Nå mangler bare å få i den bak også, pluss ombygging av bakre mellomaksling og bygging av ny fremme...

Slimboyfeit
03-03-2007, 21:07
Komme til og bli en killer i terrenge du nå..... Sperrer og greier:) :) Trur Linda får litt konkuranse her jaThefinger
Eg mangle bare en eller annen form for håndbrekk så er eg klar. Har bytta dieselpumpa, montert Båt tank og oppgradert til 4 punkts sele.

Vier
03-03-2007, 21:29
Heh, killer...joda :p
Fikk forespørsel fra interessert codriver her en dag. Det kommer nok til å gjøre underverker :cool:

Det som bekymrer meg er høyrefoten. I år må jeg ta det litt roligere og spare litt på delene. Men med disse late dieseldyrene jeg skal konkurrere mot kommer vel ikke det til å hemme meg altfor mye Thefinger

Slimboyfeit
03-03-2007, 21:34
Trur du ska passa høyrefoten litt ja... så får me se deg i flere seksjonerThefinger Thefinger

Berge-Olsen
03-05-2007, 12:06
Går det på fram?
Tja, bare såvidt, tror det blir ûber travelt neste gang jeg kommer hjem. Må lage veltebur, montere nye akslinger, sveise ferdig beadlocks, montere 4 punkts, ny 12V dynamo :eek: Det positive er at jeg har det meste av deler, så det er "bare" å gjøre arbeidet :)

kjelliz
03-05-2007, 20:54
Se d du! Noen så jobbe me bilane ivertfall!Thefinger Ja du børr jo komma deg fram du nå Vier!:p

Vier
03-05-2007, 21:05
Ja, det kan du jo tro :rolleyes:
I kveld fikk jeg sperra bak på plass også. Skal bli morro å teste :cool:

Du da Kjelli? Er du klar for Valen?

kjelliz
03-05-2007, 21:14
Eg e klar! Vetje om bilen e heilt klar! Har stått på flate hjuler nå siden an va i vardhallen å gliste å breste seg!:p Buskane du lempa baki ligge der ennå faktisk!Thefinger Får ta meg ein tur ut å snakka litt fint me an å starta an opp å ta ein liten helsesjekk på an!newburn Må jo verr i toppform ska eg kjøra fra deg nå!Thefinger

pajero 35
03-07-2007, 19:26
ferdig ja:cool: hehe, får jo ingen patrol jocrossboned , må vel hente den selv ja når snøen har slept taket litt:mad:

Vier
06-17-2007, 14:03
Trekker denne frem fra glemselen igjen... er det noe som skjer der ute?
Veit at Kjelli går baklengs fremover da, men hva med dere som vi ikke har hørt noe fra?

kjelliz
06-17-2007, 18:29
Eg går baklengs ganger 2!Thefinger Har rett og slett ikke økonomi t å kjøpa meg trekkbil å henger!Thefinger Dyrt å fore 3 stk å holda hus med ei stakkars oppretterlønn!ThefingerThefinger Så da er d nesten bedre at noen andre får ha glede av Veslemøy! Kjekkast hadde vert vis noen i klubben hadde kjøpt an da! Sånn at eg konne sitt an av og t!:(

Vier
06-18-2007, 10:17
Så nå blir det offroadbil med skilt på deg?
Blir nedtur å måtte være forsiktig...

kjelliz
06-18-2007, 19:05
Fare for d ja!:o Meste fan at eg må kjøpa meg ein rusthaug av ein bil, kjøra i skauen å setta meg fast, banna så et esel at eg kjøre på veidekk i skauen, kjøpe meg større å grovere dekk, kjøre i skauen å sette meg fast igjen, banne så ein sau, koffer eg kvitta patrolen med boggerar, går hjem å bestille boggerar fra statene, heve driten å kappe for å få plass, samme tralten igjen!:o Men ka faen, d e jo d så e gøy!crossbonedThefingerThefinger

Vier
06-18-2007, 21:20
Fare for d ja!

Jeg har ett sett med 3o-toms mud dekk liggende på låven hvis du kjøper deg suzuki Thefinger

kjelliz
06-18-2007, 22:26
30? Må nå få meg ein bil eg kan pressa 33" på ivertfall!Thefinger

Vier
08-31-2007, 21:17
Nå er jeg såvidt i gang med neste års bil.
http://www.pirate4x4.no/forum/showthread.php?t=5955