PDA

View Full Version : medlemsmøte MARS

Tore Hansen
03-06-2007, 18:24
kommer det noen til Dags i morgen da?? - ser ut til at snøen er på full fart tilbake igjen,så kanskje det blir klubbmesterskap på rette datoen alikevel..
- har danmarks farerne kommet seg etter turen eller er det "uka" derpå,hehe:p :p

Tommy
03-07-2007, 08:08
Jeg kommer... vi kan jo dele en Pizza Tore... eller forreseten å dele mat med deg er som å dele en rå kottelett med en pittbull....Thefinger Thefinger Thefinger

supersvein
03-07-2007, 08:33
Jeg kommer.
Jeg håper mildværet fortsetter, slik at vi slipper utsettelse på klubbmesterskapet slik som i fjor.
...Men det vil nok uansett kreve vær/snømengder som tillater dugnad(er) for å ha kjørefeltet klart.

Tommy
03-08-2007, 22:39
Ble desverre forhindret
er det noen som har et kajpt referat

Janne Bronndal
03-08-2007, 23:02
Det var få oppmøtte denne kvelden.
Det som er sikkert er at det vil bli satt opp 2 dugnadshelger ganske kjapt.
Dersom kjørområdet skal kunne bli klart til kjøring er vi avhengig av å få ryddet en del trær , oppgradert litt på veien så det går an og komme frem med trekkbiler. Vi håper å unngå forskyvelser på løpsdatoer og at det smelter fort nå.
Datoer vil komme på AOK klubbsiden ganske fort,vi må kun få snakket med og få tak i noen store maskiner til hjelp for å fjerne bl.a en del veltede trær.
Ellers var det en gjennomgang på hvor langt vi har kommet med Eurotrial, det er lagt ut under biltrial Arrangering av Eurotrial i 2008 til allmenn info.
Ellers minner vi om at man må huske å ringe NBF for å få tilsendt vognlisens!
De som ikke har mottatt giro for medlemskap i AOK ta kontakt med Kari Paulsen eller meg snarest. Begge disse lisensene må være betalt før deltagelse i Klubbmesterskap og SC.

Mvh
Janne Bronndal
tlf:46 80 43 95 eller 93 00 67 04

supersvein
03-09-2007, 08:45
Det er satt opp datoer for dugnader.
Se eget emne for info. Videre info vil også komme på klubbens webside iløpet av dagen.
Spørsmål?? ring Jørgen, Janne eller meg.