PDA

View Full Version : Valgkomiteen's forslag til klubbens nye styre

norwegian redneck
01-31-2008, 20:15
Vårt forslag til klubbens nye styre er:

Styreformann: Bjarne Bergum

Nestleder: Helge Andersen

Sekretær: Knud Svendsen

Kasserer: Christoffer Gundersen

Styremedlem: Kjetil Mikaelsen

Styremedlem: Kristoffer Møller-Gjertsen

Varamedlem: Mette Frustøl

Dette er det styret vi føler vil være det beste for klubben.
Det er resurssterke og fornuftige folk med gode meninger og som vi tror vil fungere godt sammen.

Forslag til 2008 valgkomitte:

Leder:
Nicolai Albert

Medlemmer :
Roar
Stian

Bergum
02-08-2008, 08:59
Endringsforslag.

Siden Gundersen har en arbeidssituasjon som tilsier lengre fravær fra Inet, forreslår jeg at han og MiniMette bytter funksjon.

Uansett vil det være slik at MiniMette overtar hans funksjon når han er ute, og i den forbindelse må det da oversendes lister mellom dem hver gang.

Det vil, tror jeg, lettere for klubbens medlemmer å ha en kasserer å forholde seg til, en 2.

linda marie
02-08-2008, 09:19
Jeg likte det forslaget vedr. styre:)

norwegian redneck
02-08-2008, 09:52
Jeg har ikke noe imot det. Slik som det var nå så var Mette klar for en 50% kasserer stilling. Hvis ho vil ta stillingen 100% har vi ikke noe imot det i det heletatt.

Gundersen er foresten ferdig med den jobben om 3 måneder. :):)

Bergum
02-08-2008, 10:16
Kult, Da er han i Norge på heltid? I såfall trekker jeg forslaget mitt Thefinger

gundersen
02-08-2008, 17:45
Som kriss sier er jeg ferdig om ca 3 mnd, regner med å komme hjem tidlig i mai ei gang men det er jo valg er det ikke det så hvis mini har veldig lyst er det jo bare å sette ho opp å la medlemene i klubben stemme.

Bergum
02-08-2008, 19:18
Som sagt, så om du kommer hjem, så ser jeg ingen grunn til å endre på valgkommiteens oppsett :-)
Synes de har gjort en god jobb jeg....

Sven Arne
02-08-2008, 21:02
Ikke for å pirke, men....

Det er vel litt feil at valgkommiteen setter opp et forslag til styre om det skulle være to stykker som er villig til å stille til valg til f.eks kasserer. Om det er slik at både Mette og Christoffer stiller til valg som kasserer, skal begge navnene stå der. Så kan man, om ønskelig gjøre det slik at den med færrest stemmer blir stående som vara. Jeg tar utgangspunkt i at valgkommiteen uansett ikke vil spørre noen som de ikke synes er skikket til å sitte i styret.

Valgkommiteen skal, etter min mening, ikke si hvilket styre de mener er det beste for klubben. Det er det årsmøtet som avgjør. Det kan f.eks. komme benkeforslag til enkelte posisjoner, kanskje fordi man ikke har tenkt på denne.

PS:
Dette er ikke for å kritisere valgkomiteen på noen måte. Jeg vet fra andre plasser hvor vanskelig det er å sitte i den komiteen. Se på det som et tips.:)

Hilsen
Sven Arne

norwegian redneck
02-08-2008, 22:44
Bra du sier det.

Vi gjorde bare det vi fikk i oppgave, og oppgaven var å sette opp et forslag til dette årets styre. Gundersen vil prøve å få stillingen som kasserer, Mette varamedlem. Men siden Gundersen er delvis utilgjengelig i 3 måneder så hjelper Mette til der menst han er vekke. ;):)

sandviper
02-09-2008, 02:30
Valgkomiteen skal sette opp deres innstilling, slik som det er gjort her. Hvis valgkomiteen har andre kandidater skal dette opplyses om i årsmøte papirene og før det velges, benkeforslag skal foreligge skriftlig før valget.