PDA

View Full Version : Reglement for 2008

Arne
02-04-2008, 22:46
Regelverket for 2008 er nå ferdig behandlet av Ferdighetsseksjonen og ligger inne til korrekturlesing hos teknisk sjef i NBF.
Alle som har årslisens for Biltrial eller Offroad Racing vil få tilsendt Offroad regelbok i månedsskiftet februar/mars.
Det offisielle regelverket vil bli lagt ut på www.bilsport.no/reglement så snart som mulig.

KLIKK HER (http://www.formulaoffroad.no/Reglement_2008.htm), så finner dere reglementet slik det er levert inn til korrektur.

Regelverket for Offroad Challenge vil bli utviklet etterhvert som det blir arrangert løp i denne grenen og vi håper på et tett samarbeid gjennom sesongen.

Kaare
02-05-2008, 21:18
Dette ser i mine øyne ut som et bra utgangspunkt å jobbe videre på ettersom erfaringer foreligger.

Jo king
02-22-2008, 18:37
Det skal jo litt til for å arrangere dette:Autorisert teknisk kontrollant og løpsleder; Samt løpssekretær, sikkerhetssjef og 2 faktadommere for hver
spesialprøve. Så kan vi jo ha 3 i jury. Ved 3 seksjoner blir dette 13 personer. Før har vi hatt problemer med å skaffe 3 totalt? Det blir ikke så ofte vi får dette til tror jeg. (NAF OR)

Arne
02-22-2008, 18:54
Det skal jo litt til for å arrangere dette:Autorisert teknisk kontrollant og løpsleder; Samt løpssekretær, sikkerhetssjef og 2 faktadommere for hver
spesialprøve. Så kan vi jo ha 3 i jury. Ved 3 seksjoner blir dette 13 personer. Før har vi hatt problemer med å skaffe 3 totalt? Det blir ikke så ofte vi får dette til tror jeg. (NAF OR)

Prøv å se det positive i dette istedet for å male en viss mann på veggen.

Normalt skal det i bilsport være 3 autoriserte jurymedlemmer, her holder det med at juryleder er autorisert.
Løpsleder kan gjerne være løpssekretær samtidig (noen pleier vel uansett å skrive ned hvem som deltar og kanskje også lage en resultatliste?).
Teknisk kontrollant kan gjerne være sikkerhetssjef under konkurransen.
Hvis dere deler inn i klasser, kan dere være faktadommere for hverandre.

Det er ikke SÅ vanskelig, hvis man tenker seg litt om.