PDA

View Full Version : Ny i offroad/biltrial miljø

turbob
02-09-2008, 11:59
Hei.jeg heter Børge...
Jeg jobber på et ungdomstiltak i Nittedal som driver med bil og mc. vi har hatt fokus på cross/enduro og trial på mc gruppen og bilcross på bil gruppene. Har nå startet en egen biltrial gruppe. har hatt en del kontakt med en kar som kjører for gardermoen. som har gitt meg mange gode tips. vi starter gruppa offisielt etter påske. så da blir det innmelding i klubb og fokus på hva som skjer i miljøet fremmover. Vi har en sj 410 som vi har lekt oss litt med men den er ikke bygd etter noen klasse. vi har kjøpt oss en sliten hi lux som vi lurte på å bygge etter light truck regler..

Så er det noen som har lyst på garasje besøk av en 4-5 kunnskaps hungrige bilbyggere så si gjerne fra. vi er å innteressert i å komme på det som er av kjøringer i nær området. og gjerne tips om hvem feller vi ikke burde gå i...

Gleder oss til å komme i gang..

Tommy
02-09-2008, 12:16
Virkelig hyggelig å høre er dette det samme prosjektet som heter noe sånt som "På to og fire"
En av brukerne her inne var tilknyttet prosjektet i en periode, "Vidar"
Synd vi bor så langt unna ellers hadde dere selvsagt vært mer en velkomne hit.. stå på så sees vi i løypene..

extremetoy
02-09-2008, 12:19
Heisann.. Har dere capri Anders som hjelpemann der oppe?

turbob
02-09-2008, 12:22
Ja stemmer.. Heter Motorsportstiltaket 2&4. og takk for det.

Vi er ikke redd for en lang tur, har kjøpt oss 7seters canter til bilfrakter. så dukker nok opp når vi får bil og folk opp å gå..

turbob
02-09-2008, 12:27
Capri Anders har desverre sluttet hos oss...etter nesten 10 år på 2&4..

extremetoy
02-09-2008, 18:10
Capri Anders har desverre sluttet hos oss...etter nesten 10 år på 2&4..Oki, det var en utrolig flink mann hvertfall! til de som ikke vet hvem vi snakker om så er den vinnern av gatebil sin breisladd 3 år på rad med en brun ford capri!

hjallis
02-10-2008, 13:48
velkommen til forumet børge det var meg du har snakka med,hvilke dager passer det for dere ang garasje besøk kan sjkekke lit rundt å se hvem vi kan besøke.hadde det ikke vært for att bilen min er delvis plukka ned og står på bukker så har jeg kunne kommet opp til dere men det er jo mulig å komme hit på kløfta.når det nermer seg sesong start har vi også mulighet til å arr trial trening på kjøre feltet deres

turbob
02-11-2008, 19:10
ok...så hjallis er kurt..:-)

ja er masse muligheter. vi begynner å rigge plassen på verkstedet nå frem mot påske. så blir det hilux prosjekt for fullt etter påskeferien...

Mjøsa
02-14-2008, 16:16
Hei.jeg heter Børge...
Jeg jobber på et ungdomstiltak i Nittedal som driver med bil og mc. vi har hatt fokus på cross/enduro og trial på mc gruppen og bilcross på bil gruppene. Har nå startet en egen biltrial gruppe. har hatt en del kontakt med en kar som kjører for gardermoen. som har gitt meg mange gode tips. vi starter gruppa offisielt etter påske. så da blir det innmelding i klubb og fokus på hva som skjer i miljøet fremmover. Vi har en sj 410 som vi har lekt oss litt med men den er ikke bygd etter noen klasse. vi har kjøpt oss en sliten hi lux som vi lurte på å bygge etter light truck regler..

Så er det noen som har lyst på garasje besøk av en 4-5 kunnskaps hungrige bilbyggere så si gjerne fra. vi er å innteressert i å komme på det som er av kjøringer i nær området. og gjerne tips om hvem feller vi ikke burde gå i...

Gleder oss til å komme i gang..

Morro å se at det gror i offroad sporten, vi trenger nye folk!
Dere kan få komme til Brumunddal for å se på hva vi i NMK Ringsaker offroad driver med. Dere kan få komme på besøk i et verksted i Brumunddal der det for tiden bygges en protobil, vi kan også vise en original bil og kanskje en standard bil. Litt lengre ut på våren kan vi også få tatt noen kjøreturer i kjørefeltet vårt. Velkommen skal Dere være!!!!
Ta kontakt med Kai 908 47045 el. Svein 976 47433 så kan vi få avtalt ett eller annet.
Svein.

turbob
02-15-2008, 10:01
Tusen takk.
Høres veeldig spennende ut. gruppa er i gang etter påske så vi tar kontakt da.
Gleder oss.

extremetoy
05-28-2008, 12:23
Hvordan går det med LT bygget? ser vi dere i brummundalen til helga?