PDA

View Full Version : Strandtur 08'

krüger
02-28-2008, 15:11
nu er bussen aftørret, støvsuget og generel rengjort, der var lige lidt døj med strømforsyningen dognewburn

2 af batterierne (ialt 4) var faktisk helt døde, men efter 1 dags voldladning pr. stk og så en dags ladning på hele sættet er der liv igen og nu snurrer den lystigt.. der skal dog lige skiftes brændstoffiltre her i aften (Palle B:rolleyes:)

krüger
02-28-2008, 15:17
nu er Rookie-Allan's jeep kørt ind på plads efter en god vask så den er HELT ren og FINThefingerThefinger, nu skal han jo med til sit første 4x4 arrangement, og han er efter sigende meget nervøs..

et hold af autotekniske eksperter, har brugt hele ugen på at udfærdige en letlæselig instruktionsbog, omkring betjening af såvel det avancerede volvo aut. gear, samt jeepens komplicerede fordelergearkasse, lad os håbe han bliver glad..;)

krüger
02-28-2008, 15:20
her på et senere ikke defineret tidspunkt vil jeg nok også lige rende en fugtig klud over 42'eren (A.K.A Trailerqueen'en) efter den lille tur på Palles mark i søndags:cool:

Allan A
02-28-2008, 18:03
sødt sødt sødt sødt sødt med sød pånonoThefingerThefingerThefingerThefingerThefinge rThefingerThefinger

Palle
02-28-2008, 22:06
nu er bussen aftørret, støvsuget og generel rengjort, der var lige lidt døj med strømforsyningen dog

2 af batterierne (ialt 4) var faktisk helt døde, men efter 1 dags voldladning pr. stk og så en dags ladning på hele sættet er der liv igen og nu snurrer den lystigt.. der skal dog lige skiftes brændstoffiltre her i aften (Palle B)

Det lyder godt Michael.

Det kan være jeg bare skal stille mig ud til vejen, og vente på bussen:pThefinger
Filtrene har vi i morgen, jeg regner med, at vi bare tager dem med. Så må vi se om får brug for dem?

Jeg har lige lavet det store hul, der var under føresædet i Valpen, så jeg slipper for, at få våde bukser igen.
Ud over det har den fået checket olie, sat sæder fast, og lidt andre småting.