PDA

View Full Version : Nå Er Det Løkken Som Står For Tur Folks

darkblue
02-29-2008, 04:53
Nå er det ikke lange tiden igjen så sitter vi på feger på vei til danmark for offroad treff i løkken. regner med att det er mange som gleder seg.

Håper alle får en fin tur med masse morro å god drikke.

Tom Ivar

status
02-29-2008, 04:58
blablabla......

Bergum
02-29-2008, 05:17
#Jeeeeesp...#

darkblue
02-29-2008, 05:39
der kan du se. dårlig engasjement hos folk så tidlig. Thefinger

norwegian redneck
02-29-2008, 19:04
Nå er vi på løkken ja. fin ifnt her. byen er full av fete biler.

Tore Hansen
02-29-2008, 22:14
-dere kan få lov til å oppdatere med litt bilder og røverhistorier fra løkken,siden det er skuddår og greierThefinger

-bring it on...

norwegian redneck
02-29-2008, 22:29
ja ok. STRESSENDE DAG!!! På vei til å hente en kammerat før vi dro så mistet jeg ene hjulet på bilen min. etter mye om og menn fikk jeg knabbet tre bolter fra de andre hjulene og de som holdt fast reservedekket. men noen gjenger hadde blitt dårlige. Så jeg fikk i 4 bolter og hadde to igjen når jeg kom til kaia. Fikk bilen over til Danmark der jeg fikk tak i nye bolter til bilen.

Tok litt ekstra tid ettersom det bare var en bil av mange som hadde bry til å hjelpe meg der og da.

Kom meg til slutt til Løkken jeg og. Så nå har vi kost oss her i regnet i kveld. Og er skikkelig klare for å rase rundt på stranden i morgen, men de har meldt storm så det kan jo gå i dass. Vi håper på det beste.

Blei foresten stoppet pga. Pirat flaggene som henger på bilen min. Det er vist strengt ulovelig i DK de er redde for at det skal treffe syklister. Men etter å ha blåst litt i maskinen hans fikk jeg lov til å kjøre. Det at jeg ikke hadde bremselys og ikke brukte blinklys sa de ikke noe om. Thefinger

norwegian redneck
03-02-2008, 01:47
Lørdagen: Vi sto opp klokka 0900 spiste frokost å gjorde bilene kampklare.

Vi kom ned til stranden og ble møtt av et sykt syn. 300-400 offroad biler. Var skjønt. Sjekket inn og dro avsted for å ødelegge bilene å ha det gøy. Ble lite skader så det er jo bra da. Jeg har subbet endel siden jeg ikke rakk montere boddyliften men det gikk greit. og Jeg sprakk en skjermbredder.

Etter litt krossing nord for møte stedet dro vi ned igjen for å få oss noe mad på stranden.

Etter maden kjørte vi sørover og fant mye gøye små hinder. Folk blei blaude, folk blei glade, og folk satt seg fast. var utrolig morsomt, fant oss en flextester og blei stoppet av politiet et par ganger. Men alt gikk greit.

Etter kjøringen dro vi til hytten og så avsted for å få oss noe mat.

Når vi var tilbake i løkken så dro vi på offroad festen hvor noen fikk seg noe å drikke og meg,Status og Bergum bestemte oss for å ta en siste kjøretur det viste seg å være litt vilt. Vi kjørte ned igjen til stranden hvor vannet hadde blitt så høyt at det slo oppover fjellsiden. Det var i å for seg morsomt nok å kjøre i de bølgene men jeg begynte å bli skeptisk når jeg så de slo over panseret på min gelendewagen med 35" dekk helt til jeg så at de slo over taket på Bergum sin Zuki da blei det bare morsomt igjen.

Så var det tilbake på festen å kose oss med gjengen frem til nå.

Ser frem til å se alle de fyllesyke i måra!! hehe

Bilder kommer