PDA

View Full Version : Beachtur 08, bilder, kommentarer, hva med 09??

Tommy
03-03-2008, 06:32
Heisann til dere alle,
Bilder kommer fra meg, samt en fyldig reportasje på forsiden..

Vil starte med å takke dere alle for fremmøtet, dette var som vanlig storveis..
Takk også til Finn og hans hjelpere for den store jobben som gjøres.
Jeg vet at det allerede er en liten overtalelses prosess igang for å få dette til neste år også, kanskje i en litt annen fasong..
Og tanke bak denne tråde er kanskje at vi her på Pirate kan være med på overtalelsen.

Jeg er klar for oppgaven med den norske delen et år til, og kan love enda flere nordmenn neste år. og for meg er dette en av årets absolutte høydepunkt, både selve treffet. men også arbeidet med det.

bilder kan dere legge her:
http://pirate4x4.no/forum/showthread.php?t=11745

Eller link til andre steder hvor det ligger bilder

16161
Ingen tvil om at det var piratene som inntak stranden denne helgen masse piratflagg overalt...

Nils
03-03-2008, 21:01
Det er høyst nødvendig at det blir noe i 09 oxocrossboned
Skikkelig morro å samle så mange som ånder for det sammeThefinger
Stemmer for 09:)

Amund
03-03-2008, 21:07
Håper vi ga Finn litt mer lyst til å arrangere neste år med den børsa full av penger, han fikk hvertfall alle de danske vekslepengene mine :)

sivrt
03-03-2008, 21:30
Håper virkelig det blir beachtour i 2009 jeg også.. Fikk ikke vært med i år desverre..

Bergum
03-03-2008, 21:43
Egentlig trenger vi bare en fest på lørdagen, og helst, men ikke nødvendigvis, litt varm mat på lørdagen på dagen.....

Og så åpen strand da... :-)

Ellers:
Takk Finn, og resten av teamet som gjør disse turene til våres livsnødvendighet.
Vi i KOK håper å være tilbake til stranda til neste vår, bare med fler biler....

Sondres
03-04-2008, 08:45
Jeg stemmer også for en tur neste år:) var jo bare kjempe gjilt med et sånn ikke konkuransepreget sosialt arangement:)

Dools
03-04-2008, 10:08
:pTusen Takk for ett kjempefint arrangemang.
Veldig trist om dette skulle bli siste året. :(

Vi storkoste oss på hele turen, tross kraftig vind og at vi har blitt syke begge to. :rolleyes: Men vi stiller opp til neste år om det blir (Noe vi håper på) :p

Dools grnpirate

Tore Hansen
03-04-2008, 17:11
- selv om jeg ikke var med i år,så er dette absolutt ett av årets turer,har vært med noen ganger,og vet at dette er ett av nordens største 4x4 treff,så det ville være synd å legge det ned... men vet også at det blir mye arbeid for Finn og co. så her har vi andre en jobb å gjøre med frivelighetsarbeid.. håper det blir flere treff:cool::cool:

jan terje
03-05-2008, 07:46
Jeg tror det blir Strandtur i 2009.
Alle var jo veldig fornøyde, ja utenom han her :rolleyes: :
http://www.toyota4wd.dk/t4wd_t4wd/viewtopic.php?t=5140

Men vi skal tenke over hvor mye arbeide det er som ligger bak arrangemanget, og 98% hviler på en mann.
Ett lite eksempel; I fjor reiste 300 biler hjem søndagen i alle retninger. Likevel måtte arrangøren kjøre 3 turer att og frem til Løkken for å få hjem 3 tilhengere med utstyr.... I år tok noen deltakere med hversin tilhenger, og vips kunne arrangøren reise hjem for en pust i bakken.

Jeg tror, (dette vet jeg ikke), att vi alle skal tenke litt over hvordan vi tar enkelte ting som en selvfølge.
Vi reiser på treff og løp, julebord og fester.
Det er noen som legger mye tid ned i arrangementer for att vi andre skal ha det gøy. Er vi/ har vi vært gode nok til å sette pris på det?
Nei vi klager ikke. Vi skryter til arrangøren.
Ja vi gjør det.
Men likevel fyller vi ut feil i påmeldinger som lager ekstra arbeide. Vi kjører opp i skråningene (klitterne) . Vi kjører i 100km/t.
Slike småting skaper hodebry.
Ja foresten, var det ikke en av oss 500 i Løkken som har strandtur skiltet som skal henge på Løkken snackbar med hjem i bagasjen?
Arrangementet er enkelt oppbygd. Lite regler. La oss vise att vi kan overholde dem, det er også en måte å vise att en setter pris på att noen gjør dette arbeidet for oss.

Per
03-05-2008, 19:31
Kjempebra poeng JT, du treffer opptil flere spikere her.....

Hadde ikke mulighet iår, men ser gjerne at det kommer muligheter igjen neste år....

stefanvp
03-06-2008, 21:57
http://www.actionfoto.no/images/Offroad/Beachtour2008/Beachtour_2008_198.jpg

Har lagt ut en masse bilder på: http://www.actionfoto.no/images/Offroad/bt2008/beachtour2008.html

Mest Nissanbilder, men litt annet er det jo også. Fikk ikke legge inn alle her, så da ble det en link...

vaktmester
03-06-2008, 21:59
Jeg tror det blir Strandtur i 2009.
Alle var jo veldig fornøyde, ja utenom han her :rolleyes: :
http://www.toyota4wd.dk/t4wd_t4wd/viewtopic.php?t=5140

Men vi skal tenke over hvor mye arbeide det er som ligger bak arrangemanget, og 98% hviler på en mann.
Ett lite eksempel; I fjor reiste 300 biler hjem søndagen i alle retninger. Likevel måtte arrangøren kjøre 3 turer att og frem til Løkken for å få hjem 3 tilhengere med utstyr.... I år tok noen deltakere med hversin tilhenger, og vips kunne arrangøren reise hjem for en pust i bakken.

Jeg tror, (dette vet jeg ikke), att vi alle skal tenke litt over hvordan vi tar enkelte ting som en selvfølge.
Vi reiser på treff og løp, julebord og fester.
Det er noen som legger mye tid ned i arrangementer for att vi andre skal ha det gøy. Er vi/ har vi vært gode nok til å sette pris på det?
Nei vi klager ikke. Vi skryter til arrangøren.
Ja vi gjør det.
Men likevel fyller vi ut feil i påmeldinger som lager ekstra arbeide. Vi kjører opp i skråningene (klitterne) . Vi kjører i 100km/t.
Slike småting skaper hodebry.
Ja foresten, var det ikke en av oss 500 i Løkken som har strandtur skiltet som skal henge på Løkken snackbar med hjem i bagasjen?
Arrangementet er enkelt oppbygd. Lite regler. La oss vise att vi kan overholde dem, det er også en måte å vise att en setter pris på att noen gjør dette arbeidet for oss.

Dette er gode ord, Jan Terje, vil bare tilføye at fra vårt ståsted fortonet GPSløpet seg som en kjempesuksess og støtte det gode synspunkt om at regler er til for å følges.

Hilsen Lasse
Påholdsmann

4x4Norway
03-10-2008, 05:30
Vi i nissan4x4.no takker så mye for et hygeligt treff i Løkken.
Det er altid noe spesielt med Løkken turen,
Vil også gi Tommy Olsen en ekstra honør for sin tolmodighet og vell vilje til å få ting til, tros lit sene innmeldinger fra vår side,
Stor takk til alle som gjør disse treffene mulige fra oss i nissan4x4.no.

Vikend tur på 6 dager, er jo ikke så ille, ting tar tid Thefinger.

Tommy
03-10-2008, 17:48
Er det noen som husker/vet navnet på de som giftet seg på beachturen...

jan terje
03-10-2008, 19:08
Ring dSverre.

4x4Norway
03-18-2008, 21:33
Det var en som lånte slepestroppen min da han satt fast på stranden turen, i Løkken. siden den var helt ny kunne det vært hygelig å få den tilbake.
tlf 97616000

Chameleon
03-20-2008, 13:31
Er det noen som husker/vet navnet på de som giftet seg på beachturen...

Det var skikkleig vittig, for på kvelden etter maten og etter noe alkohol traff jeg på bruden, jeg så viser det seg at jeg kjenner ho jo.... salte å vi lo.
Ho heter Anne Gry Lund. Aner ikke hva mannen hun giftet seg med heter.