PDA

View Full Version : regelboka

Tommy
03-04-2008, 20:05
Endelig etter flere års fravær kom endelig regeboka i posten.. takker så mye...

Chevy-Sheriff
03-04-2008, 21:53
Ja, takker så mye...:)

Bare en liten tanke.....:

Når forsiden på en eventuell ny bok skal bestykkes med bilder, kan man ikke da få med ett bilde av en bil i hver offroad-gren

Kunne vært greit å vise bredden i sporten....:)

Blesvik
03-04-2008, 23:21

Når forsiden på en eventuell ny bok skal bestykkes med bilder, kan man ikke da få med ett bilde av en bil i hver offroad-gren

Men det kom jo med en bil som har vært på topp i mange klasser da;)

supersvein
03-05-2008, 07:20

Jeg tror det var intensjonen og det ble forsøkt, men at det ble litt knapt med tid til å hente inn bildebidrag for alle grenene.
Viktigst av alt for å få det til er at alle som tar bilder (eller har bilder), formidler noen blinkskudd til de som lager boken ;)

Arne
03-05-2008, 08:03
Litt om grunnen til billedvalget:
Vi bestemte ganske sent at boka skulle trykkes og var derfor på utur med andre trykksaker i NBF. Tiden ble brukt til korrekturlesing og boka gikk i trykken samme dag den ble levert inn. Grunnen var at Dragrace boka skulle trykkes samtidig og lå på vent. Bildene som ble brukt var tilgjengelig for redaktøren der og da.

Hva med en konkurranse neste år, forslag kan sendes inn senest 1.11.? Alternativt gjør vi som tidligere, presenterer forskjellige klassevinnere.

Er også svært mottagelig for tilbakemeldinger om vanskelig ordlyd, åpenbare trykkfeil og ting som ønskes tatt inn i tillegg til våre egne regelverk.

Tore Hansen
03-05-2008, 21:34
- synes alternativet med de forskjellige klassevinnerne på forsiden er helt greit jeg... - blir jo da gjort litt stas på vinnerne,og boka kommer jo en gang pr. år,så det passer jo greit!!!

Tommy
03-06-2008, 05:17
Hva med å ta med andreplassene isteden.... ;););)ThefingerThefingerThefinger

Tore Hansen
03-06-2008, 10:28
- er det T. Veng du vil ha på boka neste gang da??ThefingerThefinger

Tommy
03-06-2008, 17:49
Han havner nok på fjerde...

lazy donkey
03-06-2008, 19:35
ThefingerThefinger

Henrik
03-06-2008, 20:15
Er også svært mottagelig for tilbakemeldinger om vanskelig ordlyd, åpenbare trykkfeil og ting som ønskes tatt inn i tillegg til våre egne regelverk.

Det står at festeboltene/mutterene til sikkerhetsbeltene skal være 7/16" unf. Dette er vel ett minstekrav? ellers så er det vel en del som må bytte ut boltene tror jeg.

Arne
03-06-2008, 20:31
Det står at festeboltene/mutterene til sikkerhetsbeltene skal være 7/16" unf. Dette er vel ett minstekrav? ellers så er det vel en del som må bytte ut boltene tror jeg.

Det er riktig at de SKAL være 7/16" UNF. Vi har tidligere uteglemt et internasjonalt krav. Alle belter leveres med slike bolter eller tilpasset dette.

Holten
03-06-2008, 20:58
Gjelder det for alle klasser? MÅ de festes med bolter?

Per
03-07-2008, 22:49
For å få tilsendt boka, må jeg da henvende meg til NBF?

Arne
03-07-2008, 23:27
For å få tilsendt boka, må jeg da henvende meg til NBF?

Alle som løser årslisens for Biltrial/Offroad Racing får Bilsportboka og Offroadboka tilsend. Bøkene kan også kjøpes av ikke-lisensierte.
Ellers finnes alt på www.bilsport.no, men sidene er dessverre vanskelig å navigere i (foreløpig).

Ove
03-08-2008, 11:54
Alle som løser årslisens for Biltrial/Offroad Racing får Bilsportboka og Offroadboka tilsend. Bøkene kan også kjøpes av ikke-lisensierte.
Ellers finnes alt på www.bilsport.no (http://www.bilsport.no), men sidene er dessverre vanskelig å
navigere i (foreløpig).

Javel , ikke alle har fått den ........

Bilsportboka er mottatt , men ikke regelboka .