PDA

View Full Version : Årets kalender:

jan terje
03-09-2008, 15:26
http://www.toyota4wd.dk/arr.htm

Tore Hansen
03-09-2008, 21:23
- er det noen løp du allerede nå vet du skal på,Jan Terje??- hvilke løp i nabolandet er de beste å ev. reise til?? - og vet du om noen andre som lurer på å ta turen nedover iløpet av året?

jan terje
03-10-2008, 17:04
Jeg vet ikke for egen del enda, men håper å få kjøre en helg. Danskene arrangerer cupen over 3 helger. Runde 1&2 en helg, runde 3&4 en helg og så en finale helg. Sammenlagt krever 2 kjørte løp+ finale løpet.
Men grovt sett er det ett skille, rundene på Fyn egner seg best for dem uten høydeskrekk og med tung gassfot! Som regel er banene i skikkelig høye skrenter.

Tore Hansen
03-10-2008, 22:02
takker for svar... vi får se utover året i steyr-bussen,hadde jo vært hyggelig med en danmarkstur:cool:

Finn Nørlem Jensen
03-25-2008, 15:46
Ja det er rigtig Tore, en Danmarks tur med Steyr bussen ville blive en oplevelse,
Jeg ser kun 1 minus ved at steyr bussen skulle være på dansk grund en hel weekend.
Jeg tænker jeg må fortælle de norske i bussen hvad de har oplevet, noget har en vis form for pluselig opståen hukommelses tab :laughing:

Jeg vil ikke har fortælle om vor helt fantastiske studietur i Finsk sauna/badestue ThefingerThefinger