PDA

View Full Version : Er det noen som har bil i drift?

Vier
03-15-2008, 17:27
Skal vi ha kjøring snart? Er det noen som har bil i drift? Lite vits i å ha kjøring hvis alle bilene står i garasjene...

Slimboyfeit
03-15-2008, 17:56
Holder på og montere orbitrol og nye seter i min. Bør være klar om et par uker.
Hvordan ligger du ann da...? Kanskje vi skulle planlagt kjøring til prøvekjøring av grom vogna di...? crossboned

Vier
03-15-2008, 18:03
Jeg håper på prøvekjøring om en måneds tid. Jeg har styring,bremser, elektrisk, drivstoff, kjøling, karosseri og hjul igjen. Når jeg tenker meg om så må jeg være glad hvis jeg er ferdig til NC#1 :eek:

Hvorfor sitter jeg her? Må komme meg i garasjen...

Berge-Olsen
03-17-2008, 10:21
Holder på og montere orbitrol og nye seter i min. Bør være klar om et par uker.
Hvordan ligger du ann da...? Kanskje vi skulle planlagt kjøring til prøvekjøring av grom vogna di...? crossboned

Har du tenkt ut noe lurt ang. innfestning til sylinderen?

Forresten så er det nok en stund til jeg er klar med skuta mi også :shaking:
Håper jeg får tatt en testrunde før NC!

CarlOtto
03-17-2008, 12:17
Skal vi ha kjøring snart? Er det noen som har bil i drift? Lite vits i å ha kjøring hvis alle bilene står i garasjene...

Ja, jeg har bilen min i drift - og er klar for litt terrengkjøring. Har lyst til å bli med neste gang dere skal ut på Helganes. Er ny her på forumet og egentlig med 4wd generelt så dette skal(/kan) bli gøy :)

Carl Otto

Berge-Olsen
03-17-2008, 12:32
Hei Carl Otto, hyggelig med nytt fjes/bil!
Som du ser er vi ikke helt sikre på når det blir kjøring neste gang pga. innspurten til NC (Norges Cup).

Vier
03-17-2008, 13:19
Ja, jeg har bilen min i drift - og er klar for litt terrengkjøring. Har lyst til å bli med neste gang dere skal ut på Helganes. Er ny her på forumet og egentlig med 4wd generelt så dette skal(/kan) bli gøy :)

Carl Otto

Hei, bra at du har fått registrert deg her. Jeg har satt deg på sms-listen vår.
Hvilken bil har du?

Slimboyfeit
03-17-2008, 15:37
Har du tenkt ut noe lurt ang. innfestning til sylinderen?

Har ikke helt lagt en plan enda, men har nå handlet noen bolter. Tenkte jeg skulle kikket litt gjennom garasjene her og se om jeg fant en løsning.:confused:

pajero 35
03-24-2008, 21:00
tja, Pajen e jo oppe går den hehe, ellers så står det stille me Roky prosjekt, grunnet hus kjøp :smile:

CarlOtto
03-25-2008, 10:36
det snør det snør....tiddeli-bom! :laughing: Moro med firehjulstrekk

Jeg kribler i fingrene etter å få prøve bilen i en terrengløype/etc. Har bare lekt meg litt i forsiktig terreng så langt. Er det planer om litt kjøring nå snart...:question:

Carl Otto