PDA

View Full Version : Vill ha Jeep

Annnte
03-22-2008, 00:52
Heisan!!!
Denne vinteren er jeg lei av å ikke komme meg inn og ut oppkjørselen med Galanten, :pissed: så derfor går jeg å ønsker meg en 4x4, gjerne med litt mer komfort en lille Suzuki SJ410`n jeg bruker som pendlebil. Derfor står valget nå mellom Jeep og Ssangjong.
På onsdag 26 mars skal jeg til Mo i Rana for å se på en 97 mod Jeep Grand Sherokee 2,5 D. Ønsker meg Diesel for at jeg inbiller meg at den er noe rimeligere i drift. Men er skeptisk til motoren da jeg har hørt at den er Italiensk. Noen som vet noe om svakheter med diesel Grand Cherokee? Hva skal jeg se etter? Eller brde jeg vurdere benisnern....

Sti@n

sivrt
03-22-2008, 02:01
Jeg ville absolutt vurdert 4 literen. Den passer bedre til en såpass stor bil i forhold til 2.5 TD.

Du finner mye info om svakheter og generelle kjøpsråd på www.jeepclubnorway.no eller under kjøpsråd her inne på jeep delen..

Lykke til med kjøp!

Amund
03-22-2008, 11:06
Gi meg et par uker, så er min klar til salg. 1994 Cherokee 2,1 TD, dette er renault sin motor, samme som i Trafic bl.a, veldig fornuftig konstruert med våte sylinderforinger, overliggende kam og EN topp... Den er nå fullstendig overhalt, det eneste som gjenstår er innkjøring og finne ut hvor dieselen suger luft... så er den klar. håper å få 65-70k for bilen. Ta kontakt om du er interessert. Nettopp EU-godkjent.

Annnte
03-23-2008, 11:09
Gi meg et par uker, så er min klar til salg. 1994 Cherokee 2,1 TD, dette er renault sin motor, samme som i Trafic bl.a, veldig fornuftig konstruert med våte sylinderforinger, overliggende kam og EN topp... Den er nå fullstendig overhalt, det eneste som gjenstår er innkjøring og finne ut hvor dieselen suger luft... så er den klar. håper å få 65-70k for bilen. Ta kontakt om du er interessert. Nettopp EU-godkjent.

Hei!! Takk for tilbudet, men bilen din blir nokk litt for gammel. Dette blir familiens hovedbil, så da blir den noe nyere og Grand Cherokee. Men takk for tipset...

Sti@n