PDA

View Full Version : www.kristiansandoffroadklubb.no

Bergum
03-15-2007, 20:53
Endelig en ordentlig internettadresse på klubben vår.....
http://www.kristiansandoffroadklubb.no

Tommy
03-15-2007, 20:57
grattis... men når starter dere egentlig forum her... crossboned crossboned crossboned

Bergum
03-15-2007, 23:27
Må et flertall i styret da vet du, om det da ikke er greit vi er på begge plasser :-?

Tommy
03-16-2007, 06:27
Jeg bare tuller litt med deg bergum.... he he.. men klart dere kan ha begge plasser, men det tjener ikke klubben penger på..

Bergum
03-16-2007, 07:48
Tjener penger på?
Forklar.....

Tommy
03-16-2007, 08:09
Dette har jeg jo sendt til dere på mail....
Alle klubber som bare har forum her, vil kunne tjene penger på det.
For å si det enkelt.. for hvert medlem klubben har som kjøper en rød stjerne, tilbakefører vi 50 kr... i praksis vil det si at om dere har 20 betalende medlemer her på Forumet (Rød stjerne) så får dere 1000 kr...
Penger er vel fortsatt greit å ha..crossboned crossboned crossboned
Dette gjelder for ALLE klubber....

supersvein
03-16-2007, 11:48
Hvordan registrerer dere (pirate) at en som kjøper rød stjerne er medlem av Kristiansand Offroad Klubb?
...og hva om den som kjøper stjerna er medlem av 2 (eller enda flere klubber)? ...får alle klubbene da tilbakeført 50kr, eller hvordan bestemmes det hvilken klubb som får det?

Dette har jeg jo sendt til dere på mail....
Alle klubber som bare har forum her, vil kunne tjene penger på det.
For å si det enkelt.. for hvert medlem klubben har som kjøper en rød stjerne, tilbakefører vi 50 kr... i praksis vil det si at om dere har 20 betalende medlemer her på Forumet (Rød stjerne) så får dere 1000 kr...
Penger er vel fortsatt greit å ha..crossboned crossboned crossboned
Dette gjelder for ALLE klubber....

Tommy
03-16-2007, 12:05
i desember hvert år sendes det ut et skjema til hver klubb som har forum her, der klubbene selv gjør rede for dette, om brukere blir ført opp på 2 klubber er det brukeren selv som bestemmer hvem han vil pengene skal gå til.