PDA

View Full Version : Øvelse/frikjøring

GECKO
03-28-2008, 22:58
Lørdag 26.april satser vi på å få til en frikjøring, kombinert med en øvelse for Norsk Folkehjelp.
Dette for at førstehjelperne skal få trening i å håndtere skadesituasjoner under løp.
Frikjøringen/øvelsen vil foregå i kjøreområdet vårt (Ødegård-grustaket).

Håper så mange som mulig kan stille med biler, for å gjøre det mest reèlt.
Siden dette er siste helga før NC#1 er det også en fin mulighet til å få tatt siste testtur før sesongen starter. Man har jo tross alt hele uka å reparere på!!Thefinger

Kommer tilbake med mer info og tidspunkt.

Fint om jeg får tilbakemelding om hvem som kommer....med eller uten bil...

Mjøsa
03-29-2008, 14:35
Blir vel en liten rød LJ å se i skogen da tenker jeg. Den er nesten ferdig etter en liten "make over" i vinter, den fikk litt mye juling sist sommer.
Svein.

Lars'ern
03-30-2008, 18:54
Skal prøve å få tatt meg en tur ja, men blir det ikke noe kjøring den 5. april?

lazy donkey
03-30-2008, 20:04
Vi kommer vi også tenker jeg

sukitom
03-30-2008, 20:13
jeg kommer vel med min gode grønne suki jeg..
den har fått en litte overhaling i løpet av de sisste mnd, men nå er den snart klar for ny sesong..

Håvar kommer oxo med sin grønne hi-lux 2,4d, må jo få prøvd den i skogen oxo..

Ivar kommer vel oxo med sin svarte patrol 3.3turbo. må jo denge den litt i skogen oxo..

håper det er flere som kommer den dagen med bil, så det blir litt å se på og trene på for norsk folkehjelp moelv oxo..

Mjøsa
03-31-2008, 15:51
Skal prøve å få tatt meg en tur ja, men blir det ikke noe kjøring den 5. april?

Blir ikke noe den 5. april, er for mye snø i kjørefeltet.
Svein.

GECKO
04-01-2008, 12:06
Blir ikke noe den 5. april, er for mye snø i kjørefeltet.
Svein.

Det vet jeg alt om!!!...hehe!:tongue:

Brukte nesten 1,5t på å komme løs igjen, og ennå hadde jeg ikke kommet helt opp i kjøreområdet:pissed:

Gard
04-03-2008, 20:40
Får vel ta ut bilen jeg også. Lenge siden den fikk luftet seg nå.

Mjøsa
04-05-2008, 18:08
Velkommen tilbake Gard, bra de gamle kjørerne kommer igjen.
Nytt medlem NILS kommer også med L200 for første gang i terrenget!!!!!

Svein.

GECKO
04-18-2008, 13:57
Vi starter frikjøringa fra kl 10.00, åsså tar vi saker og ting litt etter som førstehjelperne vil ha det.

Ser ut som det blir en del biler, fra trialbil til veiregistrert, så det er meget bra!:smile:

PS! Hvis noen ønsker å støtte klubben med noen slanter, er det mulighet for det, men selvfølgelig er dette helt frivillig!

Lars'ern
04-18-2008, 19:21
Hei!

Jeg har tenkt meg nedover den 26, min første tur som sjåfør ut i terrenget. Men jeg har bare 215 vinterdekk, eller 205 sommerdekk, til bilen. Er det noen som har noen gamle 31x10,5-15 liggende som de kan selge billig? Evt låne bort for dagen?

Mjøsa
04-25-2008, 14:10
I morgen starter vi kjøringa for i år, håper det kommer mange biler, ser ut til at det blir nogenlunde vær. Ta med grillmat vi fyrer opp grillen!!!!
Svein.

sukitom
04-26-2008, 20:51
Det har vært en helt herlig dag i dag i Br-dal..
3 trail biler og 5 touring biler..
pluss masse folk fra Norsk Folkehjelp Moelv og omeng

En kjempe TAKK til dem i dag..
De fikk mye trening på å redde oss ut av bil i mange situasjoner, så vi og de lærte mye om sikkerhet i det finne været vi hadde..
:eyemouth::eyemouth::wink_animate::beer::beer::bee r::beer::beer::smile::smile::smile::smile::smile:

Lars'ern
04-27-2008, 18:26
Må bare få si takk for i går, hadde en kjempe dag! Selv om hun her hjemme og mn far ikke var like fornøyd med bilen når jeg kom hjem :biggrin:

GECKO
04-28-2008, 19:43
Må bare få si takk for i går, hadde en kjempe dag! Selv om hun her hjemme og mn far ikke var like fornøyd med bilen når jeg kom hjem :biggrin:

Hehe....pytt pytt! Litt blekk går det altids an å brette ut igjen:grinpimp:
Du skal ha for at du satsa da!

Send meg en PM med fult navn, adr. tlf.nr og e-post, så skal vi ordne med å få meldt deg inn.

Lars'ern
04-28-2008, 20:09
Hehe, takk for det:smile:

PM er sendt