PDA

View Full Version : Var en tur i Florida og det ble litt car spotting.

Blom
03-17-2007, 20:11
Kom hjem fra Florida med endel megabytes i kameraet...

2088
Denne stod i et indianerreservat for Seminole indianerene ute i Everglades.

2089
Samme med denne Jeepen - likte stilen på denn og spesielt Camo mønsteret.

2090
På turen hjem, østover på I75 gjennom Everglades, traff vi på dn eneste skikkelige møkkete bilen på turen. Ser ut som den ble brukt og at den virket ! Bildet av speedoen lengre ned viser farten den kjørte i...

2091
Så etterhvert, nærmere Ft. lauderdale på I575 kom denne opp og begge bilene begynte å kappkjøre... Måtte jo følge på jeg også da, selv om jeg hadde en gniten, billlig leiebil (Chrysler 300C)

2092
Nærmere 160 km/t... Og Dodgen holdt denne farten en rimelig god stund. kan ikke ha vært mye vibrasjoner, nei.

2093
Denne fant vi hos bilforhandler i Pompano, der broderen bor. Var mange støtdempere og ikke helt slik jeg ville ha bygget, eller ?

2094
Dette var også en høy bil. Klarte ikke helt å se om det var MT dekker om han kjørte eller noe grovere, men toppløst i skogen hadde jo vært deilig...

Ingvar
03-17-2007, 21:49
Åhh, de har mye rått "over there" så jeg veldig gjerne skulle hatt. Feks denne: http://www.pirate4x4.no/forum/attachment.php?attachmentid=2093

PowerStroke
03-19-2007, 18:17
Blom: du sier Dodgen holdt 160 ganske lenge.... men begge de som kappkjørte ser da ut til å være Forder...? eller hur?

Noclass
03-19-2007, 19:04
Vipp fram noen flere bilder a Blom...

Veit du har.. Det er ikke mulig å reise til Florida å ikke ha kameraet fullt når du reiser igjen...