PDA

View Full Version : Copy/paste?

Palle
04-07-2008, 14:30
Hej Tommy

Kan jeg som bruger kopiere mit eget indlæg, og derefter bruge dem i en anden tråd, eller oprette en ny?

På forhånd tak.

Tom K
04-07-2008, 14:35
Copy/paste?

--------------------------------------------------------------------------------

Hej Tommy

Kan jeg som bruger kopiere mit eget indlæg, og derefter bruge dem i en anden tråd, eller oprette en ny?

På forhånd tak.

:grinpimp: bare kopier du Palle

Palle
04-07-2008, 14:42
Hehe. Tak Tom K

Det er jo selfølgelig en mulighed:clown:

Jeg tænkte nu på, om man kan tage hele indlægget, med billeder osv. og kopiere/flytte, jeg får som regel ikke billederne med, når jeg kopierer?

Bergum
04-07-2008, 14:46
Du får ikke med bildene, men du kan linke til bildene fra orginaltråden. Har selv bare ikke funnet ut hvordan ....

Chevysub
04-07-2008, 15:43
Det er jo bare å kopiere de, lagre de på pc´n, og legge de inn sammen med skrifta :eyemouth:

HardKåre
04-07-2008, 19:44
Om du klikker på Quote på innlegget du vil kopiere, så merker du hele teksten og trykker CTRL+C, går inn i den nye tråden hvor du vil poste det samme innlegget, nytt innlegg, og CTRL+V. Da blir innlegget identisk, MEN bildet kommer bare opp som en link og ikke som bilde.

Palle
04-07-2008, 21:31
Tak for hjælpen allesammen, det er dejligt der er så mange der gider hjælpe:smile:

Det er jo bare å kopiere de, lagre de på pc´n, og legge de inn sammen med skrifta
Den løsning har jeg brugt før, jeg syntes bare det tager laaang tid. især hvis du har mange billeder.

Om du klikker på Quote på innlegget du vil kopiere, så merker du hele teksten og trykker CTRL+C, går inn i den nye tråden hvor du vil poste det samme innlegget, nytt innlegg, og CTRL+V. Da blir innlegget identisk, MEN bildet kommer bare opp som en link og ikke som bilde.
Det her er måske det der skal til?
Men jeg havde nu håbet på, at man kunne få billederne med, så er det alt andet lige noget lettere at læse.