PDA

View Full Version : Offroad treff i regi av Harila og Arctic Trucks

Lundberg
04-07-2008, 20:07
Godtfolk!
Har i lang tid jobbet med å få til et vintertreff i større skala her oppe i Nord. Har hatt dialog med Arctic Trucks om manglende oppfølging av kundene i nord, og få muligheter for oss og delta på treff arrangert av dem. Så har prøvd å fått AT med på å lage et treff i Tromsø traktene, men de fleste ganger har det blitt med tanken.
Men nå har jeg fått Toyota med Harila i spissen med på et slikt treff. Harila har fått med seg Arctic Trucks og vi har konkludert nå med at et slikt treff blir arrangert!
Det vi har i tankene er en samling for Offroad interesserte i Nord Norge.

Dette blir en helg om vinteren ideelt sett, vi har liten tro på at troppene kan samle på kort tid, og har derfor konkludert med at et arrangement på denne side av sommeren blir vanskelig og gjennomføre, så dette vil nokk bli når snøen igjen kommer ned fra himmelen, mest sannsynlig i januar/februar neste år.

Det skal foregå i tromsø/troms. Bilkjøring, god mat og drikke.

Vi ser for oss opplegget noe slikt:
Fredag samling alle deltakere
Bilkjøring lørdag og søndag.
Middag og sosialt på Fredag og Lørdag.
Kjøring på snø.! Alle kan stille med egne biler.
vil være godt representert fra Arctic Trucks. minimum 2-3 derfra.
Arctic Trucks skal stille med LC V8 ombygd. Hilux 37" og Landcruiser vis nødvendig.
Samt at Harila vil stille med noen biler. En tidlig påmeldingsfrist vil komme, slik at vi får et vist innblikk i hvor mange som vil delta. Men dette vil vi komme tilbake til når endelig dato er satt.

Vi ønsker også et samarbeid og dialog med TLRK/AES samt andre offroad klubber i nærområdet. Er ikke så viktig hva kundene kjører. Dette er for folk som er interessert i slike biler.

På treffet man får sett litt nærmere på Arctic Trucks og deres produkter. Og hvordan det fungerer i praksis.
Her kan også deltakere komme med innspill vis det er noe spesielt de vil at de fra Arctic Trucks skal ta med oppover eller ha litt mer informasjon om.

Vet ikke noe konkret enda hvor vi kan ha kjøringen. osv. dette er på planleggingsstadiet foreløpig.
Da dette blir litt kostbart og arrangere så er det veldig greit og vite om der er interesse for dette?
vil gjerne ha folk med fra hele Nord Norge.

Så innspill og tanka om det her ønskes her, da jeg vil gjøre opp en status på hvordan folk stiller seg til dette, for så å presentere det ovenfor Harila og AT.

jansol
04-07-2008, 21:04
Høres veldig bra ut . Gleder meg allerede :beer::beer::beer:

Kvenmon
04-08-2008, 07:19
Kjempe bra Mats:D
Som jeg har nevnt for deg tidligere, ønskelig om AT kunne kjøre kurs i dekkrepperasjon i "felt"

Moejoe
12-19-2008, 17:44
e det nån hos dokker som har begynt å planlegge litt.......

Kamikaze
12-20-2008, 16:20
ThefingerJa d lura æ oxo på.Thefinger

twoface
12-27-2008, 12:32
Mener jeg så noe om dette treffet i en annen klubb sine sider. Å husker jeg ikke mye feil var det visst snakk om 2. helga i februar... Noen som kan bekrefte eller avkrefte dette?? Noen som har noe info i det hele tatt??

knixen
12-27-2008, 14:56
det står litt mer info under arctic expedition society sidene... 3helga i feb!

Lundberg
01-08-2009, 10:36
Da har vi fått grublet og planlagt oss ferdig.
Datoen blir 20-22 Februar.

Påfølgende informasjon og påmeldingsfrist ligger i vedlagt PDF fil.

Kvenmon
01-13-2009, 15:56
Hei....jeg har nå finlest invitasjonen....og her står det at dette arrangementet er ment først og fremst for Toyota og eller Arctic trucks kunder....
Her får jeg desverre et moralsk dilemma.....har Toyota med AT deler på, men den blir nok solgt snart til fordel for bil fra "Jævel Øya" ( i følge enkelte onde tunger).
Har jo veldig lyst til å være der, hadde tenkt det også, men jeg kommer IKKE opp dit med Rav4`n nei.
Hvordan stiller arrangøren seg ovenfor dette ?
Blir vi som ikke har Toyota sendt heim/ikke får være med, hvis det blir stor påmelding ?

mercemann
01-13-2009, 19:50
Hei....jeg har nå finlest invitasjonen....og her står det at dette arrangementet er ment først og fremst for Toyota og eller Arctic trucks kunder....
Her får jeg desverre et moralsk dilemma.....har Toyota med AT deler på, men den blir nok solgt snart til fordel for bil fra "Jævel Øya" ( i følge enkelte onde tunger).
Har jo veldig lyst til å være der, hadde tenkt det også, men jeg kommer IKKE opp dit med Rav4`n nei.
Hvordan stiller arrangøren seg ovenfor dette ?
Blir vi som ikke har Toyota sendt heim/ikke får være med, hvis det blir stor påmelding ?

Vi e jo alle potensielle kunder :grinpimp:

Moejoe
01-13-2009, 20:45
Det er mange fra oss som dra oppover i andre biler en toyota....... og som mercemann sier....vi er alle potensielle kunder....... vi skal jo prøve biler der og prøve våre egne biler i løypene.

Kvenmon
01-13-2009, 23:39
Tja....jeg / å kjærringa har nå vært Toyota kunda i mange år.....men jeg tror ikke det blir bestilt noen ny AT Toyota med det førsteThefinger

MEN det er alltid morro å treffe offroad manna og dama uansett...:grinpimp:

Kvenmon
01-15-2009, 10:31
Da har jeg meldt meg på......gleder meg :grinpimp:

twoface
02-02-2009, 14:04
å tre biler til fra hartad er påmeldt... Alf, john og meg selv.:smokin:

larsandre
02-16-2009, 00:22
Ja Siden jeg da har anskaffet noen større en bare trillebår hjul så får vi se om vi blir på meldt. eller om de sier det er for sent.
I alle fall så blir nok æ å se i detta miljøet fremover da æ har anskaffet onkli kjøretøy. har kjøpt noe sånt Suzuki XL7 arctic trucks med 33" bf at.
skal prøve å sørge før å melde mæ inn i klubben dåkkers. flere av dåkker kjenne nok bror min, Tom Roald i den svarte cheroken..:grinpimp:

larsandre
02-18-2009, 23:37
Ja kanskje ikke så mange som e her inne å les.
men i allefal så e æ nu medlem i MNK Harstad (Offroad) og nu på meldt treffet tel helga. ser ut som æ blir å fare dit aleina så regne med det blir folk fra byen å treffe der.
:grinpimp:

Kvenmon
02-19-2009, 16:47
Jeg er også medlem, skal oppi fjellandsbyen, men bor et liiittte styke fra Harstad. Jeg kommer til å kjøre sammen med gjengen fra Bodø/Fauske. De er i Bjerkvik ca 17.00 -17.30 og jeg kobler meg på oppe på Langmyra/Gratangsfjellet.
Du kan jo kjøre sammen med oss opp larsandre

larsandre
02-19-2009, 16:59
JA de høres bra ut. skal være i bjerkvik da kl 17.
har mob: 97 48 70 97. men finner dere sikkert. Esso e en grei plass og møtes.
pratet foresten med han vegard fra harlia i dag. va 40-45 biler påmeldt og 64 personer.. blir bra det.

larsandre
02-19-2009, 17:01
Du "Kvenmon" du som e han lundberg fra gratangen???

Kvenmon
02-19-2009, 20:59
Nei, jeg er han som kjøre Land Rover fra Gratangen. Han Lundberg kjøre Toyota LC 120 37" AT

troaling
02-19-2009, 21:07
Henger meg på samme treffet Æ også. Tar med to biler. En helt ny Jeep og en noe gamlere jeep. Er i Bjerkvik 1730. Vent på mæ der

larsandre
02-19-2009, 22:39
ja gjengen fra bodø/fauske e vel i bjerkvik kl 17.30 så blir vel en del bila som kjøre derfra. 1,5 time fra bjerkvik burde holde.

larsandre
02-20-2009, 12:46
litt update: kjøre nordover nu kl. 1. e jo en del vind å snø fokk, så regne med at det over gratangs fjellet kan være dålig sikt. så skal kjøre mens det e lyst, når æ har murligheten. snakkes i Målselv.