PDA

View Full Version : 86mod. pajero hva er den verdt?

vegsir
04-11-2008, 11:54
har ei veninne som kjøpte en 86modell pajero i fjor høst. da ga ho 15.000 for den. det er byttet motor i den til 2.5td. men det er en del småfiks med den. den tapper strøm og kan være vanskelig å starte(jeg tror det er pga den tapper strøm) vindusviskerne lever sitt eget liv.+ sikkert litt småtteri til.

er endel rust på karroseriet. og jeg skal få bilen på bukk i dag og sjekke åssen ramma ser ut.

bilen er eu-godkjent frem til september i år.

det følger med helårsdekk og et sett med discovery radial 265' 75-15 hva kan ho få for disse dekkene m/felg hvis hun selger de utenom?

bilen er og registrert som 5(4?) seter. men det er ikke bakseter i den, hvor mye må jeg regne med å betale for bakseter?

jeg kunne få den for 9000 er det en grei pris eller burde jeg diskutere den enda litt til?

jeg har en kamerat som har kræsja en 94.mod hilux han har et sett med 31'' dekk. noen som vet om disse passer rett over på pajeroen?

vegsir
04-11-2008, 19:57
fikk sjekka ramma nå. det er 4hull i den. men tror de er tåelig greie å få sveist. og en del rust på den runde tingen som sitter over dieseltanken