PDA

View Full Version : vurderer kjpe 3.3td lang type

Lille lay (nico)
04-13-2008, 03:56
Noen som kan fortelle litt om 3.3 lang type? positivt negativt....

Hovedsaklig priser p deler, kvalitet(hvis bilen jeg kjper har gtt feks400000km), grei trekke vogn med?, kvalitet p motor og drivverk...

Tusen takk for svar!! :-)

nico

Tommy
04-13-2008, 09:06
Super bil men stor, veldig bra motor, men jeg ville kjpt en bil med original mange som justerer p disse for mer effekt, noe de tler veldig bra, men ikke alle som har like god grie p slike ting.

Solid drivverk

Problemet er som med alle gode biler RUST.. ramme og kaross...

Spiller egentlig ikke noen rolle hvor mye de har snurret, disse gr griet 600000 omtrent uten stell og greit et par hundre til med stell...

Berge-Olsen
04-13-2008, 10:14
Enig med Tommy, i tillegg kan det vre litt krll med det elektriske. Kjper du deler fra Bruno Jrgensen er prisen helt ok, forresten er det minimalt med deler du m kjpe til en slik bil :smokin:

Konklusjon: Visst du finner en uten for mye rust (sjekk karosserifestene og ramme fra venstre bakdr og bakover) er dette ett knall valg.

Lille lay (nico)
04-13-2008, 13:02
takk for svar! men hvis jeg finner en som ramma er fin p og tektylerer den holder den da eller kommer det bare tilbake? Nr jeg tenker deler s tenker jeg snn som bremser, styre stag dempere, snn vanlig slite deler.... like vanskelig f tak i? er det dyre deler?